پزشکان در خط مقدم جنگ با کرونا/ کرونا را با قدرت شکست می‌دهیم یادداشتی از سمیرا رجبی

پزشکان در خط مقدم جنگ با کرونا/ کرونا را با قدرت شکست می‌دهیم

آغاز سال جدید ۱۳۹۹ با ورود مهمان ناخوانده دیگری آغاز خواهد شد ویروس کرونا این‌بار نیز خودش را در جمع ملت ایران مهمان کرد و می‌خواهد از ایرانی‌ها عیدی بگیرد.

پزشکان در خط مقدم جنگ با کرونا/ کرونا را با قدرت شکست می‌دهیم

به گزارش صحرانیوز ، این روزها شاهد منتشر شدن اخبار گوناگون شیوع ویروس کرونا در جهان و به تبع آن در ایران بودیم که سبب شد افکار عمومی به این سمت مشغول شود در شرایطی که شاید بسیاری از ما فرار را بر قرار ترجیح می‌دهیم شاهد حضور فرشتگان سلامت در جبهه نبرد هستیم کسانی که آستین‌های همت را بالا زده و به نبرد با این بیماری جهانی می‌پردازند.
آغاز سال جدید ۱۳۹۹ نیز با ورود مهمان ناخوانده دیگری آغاز خواهد شد ویروس کرونا اینبار نیز خودش را در جمع ملت ایران مهمان کرد و می‌خواهد از ایرانی‌ها عیدی بگیرد.
هنوز نوروز سال ۱۳۹۸ را از یاد نبردیم سالی که نوروز باستانی آن با سیلاب آغاز شد و مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان گلستان همپای ملت ایران نوروز خود را با گل و لای و سیلاب آغاز کردند.
آنروزها بعد از خانه‌تکانی‌های کمرشکن برای آغاز سال جدید، تمام خستگی‌هایمان با آمدن مهمانی ناخوانده «سیلاب» دوچندان شد و اینبار نیز مهمان‌ها یکی پس از دیگری آمده‌اند تا نوروز را به ما تبریک بگویند.
نوروز امسال نیز قرار است با ویروس کرونا آغاز شود ویروسی که این‌بار به استقبال تمام جهان آمده است ملت ولایی و قدرتمند ایران اینبار هم سربلند از این امتحان بیرون خواهند آمد و با همبستگی و اتحاد ملت ایران، مدافعان وطن و مدافعان سلامت این‌بار نیز با تمام قدرت آماده مبارزه با ویروس کرونا هستند.
ملت ایران همواره ثابت کرده است در تمام سختی‌ها مرد میدان بوده است چه در جنگ و تحریم‌ و چه در زمینه علم‌ و دانش و همچنین در زمینه سلامت افراد جامعه نیز پیشگام است.
در زمان جنگ مردانی همچون قاسم سلیمانی را به صحنه نبرد فرستادیم که تمام دنیا مبهوت غیرت و شجاعت او شد مدافعان حرم و مدافعان وطن برای آرامش و امنیت کشور جان خود را در طبق اخلاص گرفتند و آوازه و شهره‌ی آنها در تمام عالم پیچید این است اقتدار ایران و عزت ملت ایران.
در زمان تحریم نیز ملت ایران ثابت کردند بیشترین و قوی‌ترین تحریم‌ها هرگز نمی‌تواند بر روی غیرت و اراده ملت ایران اثر بگذارد با وجود عظیم‌ترین فشار اقتصادی به ملت ایران باز هم سرخم فرود نیاوردند و با قدرت راه اقتصاد مقاومتی را پیش گرفتند تا به سخنان مقام معظم رهبری لبیک بگویند این است اقتدار ملت ایران.
ایران در تولید علم در میان کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی رتبه اول را داراست و همچنین جزو پنج کشور برتر جهان در حوزه دانش هسته‌ای است.
طی سال‌های اخیر شاهد شتاب و حرکت رو به بالای توسعه دانش و فناوری هسته‌ای در کشور ایران بودیم و این پیشرفت چنان سریع و تند بوده که امروز، ایران توانسته جایگاهی درخور توجه در میان کشورهای صاحب تکنولوژی هسته‌ای، برای خود دست و پا کند؛ جایگاهی که از تلاش‌های شبانه‌روزی محققان و دانشمندان کشورمان است.
اینها را گفتیم تا یادآوری کنیم ملت ایران در برابر همه سختی‌ها می‌ایستد و مشکلات را با قدرت کنار می‌زند و این پیروزی‌ها به دست نمی‌آید مگر با قدرت ایمان به خدا، تبعیت از ولایت‌فقیه و اتحاد و همبستگی ملت ایران با یکدیگر، این‌بار نیز همه باهم با قدرت ایمان و اتحاد بزرگ و قوی که بین مردم ایران وجود دارد ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.
بسیاری از پزشکان و پرستاران با شنیدن ورود ویروس کرونا به ایران خانه و زندگی خود را رها کردند و برای حفظ سلامتی مردم به صورت شبانه‌روز فعالیت می‌کنند و تمام تلاششان را برای از بین بردن این مهمان ناخوانده بدون هیچ ادعایی انجام می‌دهند و تا بهبودی کامل مبتلاشدگان به ویروس کرونا تمام قد ایستاده‌اند.
به گزارش صحرانیوز ، شیوع ویروس کرونا یک مسئله جهانی است و همه  باید برای ریشه‌کن کردن آن  دست به دست هم دهیم این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حجم کار و خدمات‌رسانی بسیار بالاست و با مشارکت مردم و تلاش و زحمات کادر پزشکی و پرستاری، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش، استانداری، شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی این اقدامات، روال خود را به خوبی طی می‌کند و امیدواریم  این مشکل ویروس کرونا هرچه زودتر مرتفع شود.