پرونده پرهام آزادشهر یکی از پرونده‌های مهم اقتصادی در گلستان رسیدگی و رای آن صادر شد سخنگوی قوه قضاییه

پرونده پرهام آزادشهر یکی از پرونده‌های مهم اقتصادی در گلستان رسیدگی و رای آن صادر شد

سخنگوی قوه قضاییه  درباره آخرین وضعیت پرونده پرهام آزاد شهر گفت: این پرونده یکی از پرونده‌های مهم اقتصادی ما بود که در گلستان به آن رسیدگی و رای آن صادر شد و تمام متهمان این پرونده محکوم شده‌اند.

به گزارش صحرانیوز ؛ غلامحسین اسماعیلی در پانزدهمین نشست خبری خود , ضمن اعلام فهرست محکومان پرونده پرهام آزادشهر, گفت: این پرونده یکی از پرونده‌های مربوط به شرکت خودرویی بود که کار پیش فروش و معاملات خودرویی در استان‌های مختلف انجام می‌داد و طبق رای صادر شده در شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی در استان گلستان آقای احمد میرمحمدی به ۲۰ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، انفصال ابد از خدمات دولتی و رد مال به ارزش ۱۴۱ میلیارد و ۸۲۷ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۹۸۴ تومان در حق مالباختگان و ۱۱۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان ضبط اموال ناشی از جرم محکوم شد.

وی افزود: آقای مهدی قوانلو متهم دیگر این پرونده به ۲۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی و ضبط اموال ناشی از جرم به ارزش ۱۱۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان محکوم شد.

اسماعیلی ادامه داد: نادر قوانلو دیگر متهم این پرونده به رد مال به ارزش یک سوم مبلغ مذکور و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۱۰ سال حبس، ۱۰ ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

غلامحسین اسماعیلی گفت: در مجموع پرونده پرهام آزاد شهر ۲۹۱۸ شاکی و مالباخته داشته است.