پاسخ جانانه‌ای به کوچکترین خطای دشمن خواهیم داد رییس ستاد کل نیروهای مسلح :

پاسخ جانانه‌ای به کوچکترین خطای دشمن خواهیم داد

سرلشکر باقری: پاسخ جانانه‌ای به کوچکترین خطای دشمن خواهیم داد و مسئله پهپاد در ارتش، در مسیر بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است

به گزارش صحرانیوز ، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های پهپادی ارتش با بیان اینکه مسئله پهپاد در ارتش، در مسیر بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است، گفت: چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کنند، حتما نیرو‌های مسلح پاسخ جانانه‌ای خواهند داد.

سردار سرلشکر محمد باقری با اشاره به بازدارندگی و پیشرفت ارتش و نیرو‌های مسلح در حوزه پهپادی و اقتدار دفاعی کشور افزود : امروز دستاورد‌های جدید و فوق العاده ارزشمندی از فعالیت‌های تحقیقاتی نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم.
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه در لبه فناوری جهانی در حال پیشرفت روز افزون قرار داریم افزود: مسئله پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مسیر بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است که در این تمرین بزرگ پهپادی بخش‌هایی از این پیشرفت‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی گفت: تمرین پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین رزمایش‌های متعددی که در روز‌های اخیر در خلیج فارس صورت گرفته و در روز‌های آتی صورت خواهد گرفت، نشانگر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید نسبت به امنیت و دفاع کشور عزیزمان است.
سرلشکر باقری در خصوص آخرین وضعیت منطقه با بیان اینکه متاسفانه در روز‌های اخیر تحرکاتی از جانب ارتش تروریست و جنایتکار آمریکا در منطقه صورت گرفته است و پرواز‌هایی از هواپیما‌های دوربرد یا سایر موارد را در جهت قدرت‌نمایی و ایجاد وحشت به نمایش گذاشتند، افزود: هم چنین اتهاماتی را به جمهوری اسلامی وارد کرده‌اند که این آمادگی‌ها و رزمایش‌های متعدد و انتقال نیرو در راستای به نمایش گذاشتن آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی، دریایی و امنیت ملی کشور است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد تهاجم و تجاوز به هیچ کشور همسایه‌ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است و دستان نیرو‌های مسلح قهرمان ما بر روی ماشه‌ها قرار دارد و چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کنند، حتما نیرو‌های مسلح پاسخ جانانه‌ای خواهند داد.