هیئت ها درمحرم مطابق دستور العمل ستاد مبارزه با کرونا عمل کنند

هیئت ها درمحرم مطابق دستور العمل ستاد مبارزه با کرونا عمل کنند

امام جمعه شهر انبارالوم و بخش وشمگیر با بیان اینکه تقوا الهی وسیله سعادتمندی انسان است، گفت: هیئت ها درمحرم مطابق دستور العمل ستاد مبارزه با کرونا عمل کنند.

به گزارش صحرانیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین دماوندی در خطبه های نماز جمعه شهر انبارالوم و بخش وشمگیر شهرستان آق قلا اظهار کرد: قران کریم می فرماید ان اکرمکم عندالله اتقاکم گرامی ترین شما نزد خدای متعال با تقواترین شما هستید در آیاتی از قران کریم تقوا الهی را مشاهده میکنیم و میبینیم که اینطور معرفی میکند که تقوا الهی وسیله سعادتمندی انسان است مایه قبولی اعمال است.

وی ادامه داد: تقوای الهی میزان تشخیص حق از باطل است .آثار تقوای الهی در قران چند محور است:اولین آثار تقوای الهی دنیوی می باشد .

امام جمعه شهر انبارالوم و بخش وشمگیر تصریح کرد: اثار دنیوی یک وقت انسان از انجایی که فکرش را هم نمیکند رزق و روزی لایحتسب به او میرسد.و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب برای کسانی هست که در چاچوب احکام الهی هستنددومین آثار تقوا که در همین دنیا نصیب ادم با تقوا می شود.
دماوندی افزود:خودم و همه شما بزرگواران را به رعایت تقوا سفارش میکنم مناسبت اول در هفته اینده جمعه اول محرم الحرام می باشد بیماری کرونا زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده اداب و رسوم فرهنگی را مخصوصاماه مبارک رمضان و محرم دوماه بزرگیست که در زندگی مسلمانان و شیعیان تاثیر گذار است بشریت تاکنون چنین بیماری را به این وسعت ندیده است برگزاری مراسم عزارداری در محرم باید طبق دستور ستاد مبارزه با بیماری کرونا انجام شود.

وی تاکید کرد: حضرت آقا فرمودند همه تابع این ستاد هستیم عزیزان هیچ هیاتی هیچ مسجدی حق ندارند برخلاف ستاد مبارزه با کرونا عمل کنند اگر خدای نکرده در جایی برگزار بشود یقین بدانید ثوابش تبدیل به حرام و گناه میشود