نیازمند مدیریت جهادی در کشور هستیم منتظری؛

نیازمند مدیریت جهادی در کشور هستیم

منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: اگر بتوانیم مانند زمان جنگ مدیریت جهادی را پیاده کنیم، خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ غلامرضا منتظری نماینده منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم، در خصوص نقش مجلس در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم باید به عنوان یک منشور ثابت پیش روی هر نماینده قرار بگیرد تا هر نماینده در زمان انتخاب‌هایی که در مجلس انجام می‌دهد، به آن مراجعه کند. هر تصمیمی که نماینده می‌گیرد، باید در نظر داشته باشد که این تصمیم او چه کمکی به تحقق اهداف بیانیه گام دوم و پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب در این بیانیه می‌کند.

منتظری ادامه داد: مجلس باید تلاش کند در شکل گیری کابینه پیش رو، در مرکز و در تمامی استان‌ها با استانداران هماهنگ باشد و بزرگتر‌ها در عرصه سیاست باید زمینه حضور جوانان را در این عرصه فراهم کنند تا در آینده شاهد یک کابینه جوان و پرنشاط باشیم.

منتخب مردم گرگان و آق قلا در ادامه عنوان کرد: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا سعی داریم با جلساتی که با استانداران و اعضای استاندارای و فرمانداری برگزار می‌کنیم، بانک اطلاعات جوانان این حوزه انتخابیه را تهیه می‌کنیم و از پتانسیل‌هایی که این نیرو‌ها دارند استفاده می‌کنیم.

او تصریح کرد: استفاده از نیرو‌های جوان به معنای کنار گذاشتن با تجربه‌ها نیست، اگر جوانان به تجربه چهره‌های با تجربه در گام اول توجه نکنند، فریب می‌خورند.

منتظری افزود: رهبری هم در صحبت‌های خود بار‌ها به آن اشاره کردند که اگر در دفاع مقدس جوانان پرشور کنار چهره‌های با تجربه نبودند، آن حماسه بزرگ خلق نمی‌شد.

منتخب مردم گرگان و آق قلا همچنین گفت: الان هم مانند زمان جنگ نیازمند مدیریت جهادی هستیم، اگر بتوانیم مانند زمان جنگ مدیریت جهادی را در کشور پیاده کنیم، خیلی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

او ادامه داد: یکی از وظایف اصلی که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور راهبری عنوان کرده است، نماینده مجلس مطالبه گر است.

منتظری در پایان گفت: متاسفانه برخی تنها در سطح حوزه انتخابیه خود فعالیت می‌کنند؛ این موضوع اشکالی ندارد در صورتی که وظایف دیگر نمایندگی را هم مانند وظیفه نظارت را هم انجام دهند که اگر درست شکل بگیرد، خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد.