نماز جمعه این هفته در سراسر گلستان برگزار نمی‌شود

نماز جمعه این هفته در سراسر گلستان برگزار نمی‌شود

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت گسترش بیماری کرونا و در راستای صیانت و حفاظت از جان مردم، نماز جمعه این هفته ۲۳ آبان در هیچ یک از ۲۰ پایگاه نماز جمعه استان اقامه نخواهد شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ هفته گذشته نماز جمعه در ۱۲ نقطه استان گلستان برگزار شده بود.

استان گلستان ۲۰ پایگاه نماز جمعه در بندرگز، آزادشهر، کلاله، گنبد، نگین‌شهر، علی‌آباد، فاضل آباد، مزرعه‌کتول، گالیکش، گرگان، سرخنکلاته، نوکنده، کردکوی، بندرترکمن، انبارالوم‌، رامیان، دلند، خان‌ببین‌، مینودشت و کوهسارات دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی این استان گفت: ۴۵۶ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند.

دکتر عبدالرضا فاضل اظهار داشت: از کل این بیماران ۹۱ نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت شدید هستند.

گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن، بندرگز، آزادشهر، مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه، گمیشان، کردکوی، علی‌آبادکتول، رامیان در وضعیت قرمز و گنبدکاووس و گالیکش در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز چهارشنبه گفت: با فوت ۴۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.