مکتب انقلاب ما تقریب را یک آرمان حقیقی می داند / انقلاب منهای روحانیت معنا پیدا می نمی کند فرمانده سپاه نینوا در حوزه علمیه امام خمینی (ره)

مکتب انقلاب ما تقریب را یک آرمان حقیقی می داند / انقلاب منهای روحانیت معنا پیدا می نمی کند

فرمانده سپاه نینوا گفت: انقلاب منهای روحانیت معنا پیدا نمی کند و دشمنان در پی این هستند که  با این نقشه شوم سیاست ما را از دیانت ما جدا کنند و این را با باور میگویم که اگر روحانیت نبود پیروزی انقلاب اسلامی به سرمنزل نمی رسید.

به گزارش صحرانیوز ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی ؛ روحانیت و گام دوم در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان گفت: شهید مطهری در وصف امام فرمودند “من در امام ذوب شده ام “، از ایشان پرسیدند چرا و شهید مطهری در جواب فرمودند “چون امام در اسلام ذوب شده است”.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان داشت : مکتب اسلامی ما تقریب واقعی را یک آرمان می داند و ما برای حفظ وحدت جان خود را فدا می کنیم که حماسه مدافعان حرم بر همین اساس بود.

فرمانده سپاه نینوا ضمن اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه اظهار کرد : انقلاب منهای روحانیت معنا پیدا نمی کند و دشمنان در پی این هستند که  با این نقشه شوم سیاست ما را از دیانت ما جدا کنند و این را با باور میگویم که اگر روحانیت نبود پیروزی انقلاب اسلامی به سرمنزل نمی رسید.

معروفی گفت : تهذیب ، علم و سادگی باید از ویژگی های یک روحانی حقیقی باشد و این از صدر انقلاب در اذهان مردم مانده زیرا روحانیت هدایت کننده جامعه به سمت حق و سعادت است.

یار دیرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد : شهید سلیمانی خود را با امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) تطبیق می داد که همین موجب شد به سعادت برسد.

وی تصریح کرد : روحانیون نباید فقط فعالیت خود را در درون مساجد معطوف کنند و جامعه هدف خود را مردمی که در مساجد حضور دارند بدانند بلکه باید در جغرافیای مساجد به رسالت خود بپردازنند.

معروفی گفت: این را با علم می گویم که آمریکایی ها دنبال تصرف زمین ما نیستند ، این شیطان بزرگ امروز به دنبال آن است ذهن و قلوب ما را تصرف کند و انقلاب را از درون دچار خلل کند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان ضمن اشاره به موئلفه های انقلاب افزود : ایمان واقعی عملی ملت بزرگ ایران به خداوند متعال ، وفاق و همبستگی بین همه مردم و مدیریت صحیح اسلامی توسط ولایت فقیه سه موئلفه پیروزی این انقلاب است.

این مقام مسئول اطهار داشت: داعش همان اسلام آمریکایی بود که وارونه جلوه دادن مبانی و تعالیم اسلام ناب را هدف خود قرار  داده بود تا با اسلام هراسی انقلاب ما را از بین ببرد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان بیان کرد : همه ما به عنوان نیروی انقلابی اگر بخواهیم مرجعیت خود را در جبهه انقلاب حفظ کنیم باید مرجع خوبی برای مردم باشیم ، تکیه گاه و گوش شنوایی برای آنها بوده و بای درد دل مردم بنشینیم.