مردم علیرغم  گله‌مندی هایی که دارند اما گله خود را پای نظام نمی نویسند رئیس ستاد همنا انبارالوم و بخش وشمگیر :

مردم علیرغم گله‌مندی هایی که دارند اما گله خود را پای نظام نمی نویسند

ستاد مردمی همنا ( جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی ) آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهر انبارالوم و بخش وشمگیر تشکیل جلسه داد.

به گزارش صحرانیوز ؛ رئیس ستاد همنا انبارالوم و بخش وشمگیر در این جلسه که با حضور اعضای ستاد و با هدف ایجاد هماهنگی و افزایش فعالیت های انتخاباتی در مدت باقی مانده تا روز انتخابات تشکیل گردید با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با فعالیت های رسانه ای خود به مردم القا کند که  رای مردم تاثیری ندارد  گفت : برنامه‌های دشمن این است که از یک طرف بگویند انتخابات مهندسی شده است  و از طرفی هم مشکلات و معضلات اقتصادی فعلی که ناشی از ضعف و نا کارآمدی مسئولان  مربوطه در دولت مستقراست را مربوط به نظام  معرفی کند تا مردم را ناامید کنند و میزان مشارکت مردم پای صندوق های اخذ رای  کاهش یابد.

وی افزود: هرچند مردم پایبند نظام و انقلاب  خود  هستند  و علیرغم  گله‌مندی هایی که دارند اما گله خود را پای نظام نمی نویسند. ولی با این حال ما هم  وظیفه داریم همگام با سایر ستاد های آیت الله رئیسی که همگی خودجوش فعالیت می کنند در این فرضت باقی مانده اولاً  برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  تلاش کنیم  ثانیاً کاندیدای اصلح که بیشترین انطباق را با شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب برای یک رئیس جمهور مومن انفلابی  بیان فرمودند یعنی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را درست به مردم معرفی کنیم.

در ادامه حجت الاسلام رضا سراوانی مسئول کمیته روحانیون و طلاب ستاد به بیان شاخصه ها و ویژگی های شخصیتی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی  و توان بالای مدیریتی ایشان پرداخت و گفت: حضرت آیت الله رئیسی در هر پست و منصبی که بودند چه بعنوان دادستان کل , چه بعنوان معاونت قوه قضائیه , چه تولیت آستان قدس رضوی و چه اکنون بعنوان رئیس دستگاه قضا همواره به دنبال تحول و تحقق عدالت بودند و مبارزه با فساد و فسادگران خصوصاً دانه درشت ها مثل برادران رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور , فرزندان و بستگان وزرا , نفوذی ها  و مدیران ارشد اعم از دولتی و قضایی  از اولویت های او بوده است و در این مبارزه هیچ خط قرمزی نداشتند.

وی اظهار داشت: هرگز خود را از قبل برنده انتخابات ندانیم و تا آخرین لحظه تلاش کنیم چرا که ما تجربه دوره های گذشته را داریم که در دوره ای  ناطق نوری را برنده قطعی انتخابات می دانستند ولی در پایان شمارش آرا نتیجه چیز دیگری شد. یا در دوره ای مرحوم هاشمی را رئیس جمهور می پنداشتند ولی احمدی نژاد رای آورد. حالا هم ما نباید گول القائات دشمنان و افراد بی بصیرت را بخوریم .

در ادامه جلسه سایر اعضای ستاد هم نظرات و پیشنهادات خود را بیان و بر افزایش تلاش و گذاشتن جلسات روشنگری در روستاهای بخش وشمگیر تاکید شد.