محمود فکری سرمربی جدید استقلال شد پایان ۷۲ ساعت تعلیق و دلخوری

محمود فکری سرمربی جدید استقلال شد

سرمربی استقلال پس از کش و قوس‌های فراوان انتخاب شد تا تکلیف این تیم برای فصل جدید مشخص شود.

به گزارش صحرانیوز ؛ محمود فکری که دو روز است مذاکراتی را به صورت جدی با مسؤولان باشگاه استقلال انجام می‌دهد، لحظاتی قبل قراردادش با این باشگاه را رسمی کرد.

باشگاه استقلال پس از آنکه اعلام کرد به بن‌بست در مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و الکس نوری برای جانشینی فرهاد مجیدی رسیده، وارد مذاکره با گزینه‌های داخلی شد و از بین نفرات ایرانی به سه گزینه رسید؛ محمود فکری، جواد نکونام و محمد تقوی.

اعتراضات هواداران استقلال بخاطر بلاتکلیفی نیمکت این تیم پس از مقابل باشگاه، به جلوی ساختمان مجلس شورای اسلامی هم کشیده شد تا این شرایط موجب شود وزارت ورزش به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال به‌صورت جدی‌تری مشکل آبی‌ها را در دستور کارش قرار دهد.

مدیران باشگاه استقلال ۷۲ ساعت پس از بررسی گزینه‌های مد نظر، مذاکره و نتایجی که در روند صحبت‌های خود داشتند، در نهایت روی محمود فکری، کاپیتان پیشین خود به اجماع رسیدند تا نیمکت خود را به دست او بسپارند.

محمود فکری که در دور برگشت فصل گذشته هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت، هیچ شکستی با این تیم نداشت و توانست تیمش را به رده نهم جدول برساند تا با این شرایط قراردادش به مدت یک فصل دیگر توسط مدیران باشگاه نساجی تمدید شود.

فکری که در نقل و انتقالات گزینه‌های مد نظرش را تا حدودی جذب کرده و طی هفته اخیر در تمرینات نساجی حاضر بود، در نهایت با دریافت پیشنهاد استقلال تصمیم به جدایی از جمع قائم‌شهری‌ها گرفت تا دوباره کار در باشگاه مجبوبش را در عرصه جدیدی تجربه کند.

او که در دوران بازی خود یکی از بازیکنان محبوب استقلال بود و همواره در کادر فنی خود از آبی‌های سابق بهره می‌برد، حالا دوباره به این باشگاه بازگشته تا در قامت سرمربی، برای کسب جام تلاش کند و این تیم را از بحران سالیان اخیرش نجات دهد.

محمود فکری که صبح امروز اعلام نموده قراردادش با باشگاه نساجی را فسخ کرده، ساعاتی قبل در جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال حاضر شد که نتیجه آن عقد قرارداد دو ساله بود.