متن نامه عجیب برخی نمایندگان به”رهبر انقلاب”!

متن نامه عجیب برخی نمایندگان به”رهبر انقلاب”!

این نمایندگان اکثرا از طرفداران پرو پاقرص “برجام” بوده و پیش از این علاج تمام مشکلات کشور و عبور از تحریم ها را تصویب “برجام” می دانستند؛ حالا که طبل برجامی شان توخالی از آب درآمده با ارسال نامه ای به رهبر انقلاب خواهان تحت فشار قرار دادن “مجمع تشخیص مصلحت نظام” در انجام وظیفه ذاتی اش در بررسی دو لایحه CFT و پالرمو شده اند.

به گزارش صحرانیوز ؛  به نقل از ۸دی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رهبر انقلاب خواستار ایجاد تمهیداتی شدند تا دو لایحه CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شود.

این نامه که به تاریخ سوم دی ماه خدمت رهبر انقلاب ارسال شده به امضای ۱۵ نماینده مجلس رسیده است.

در بخشی از این نامه آمده است:” بیم ایت می رود که با عدم تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده نزدیک کشور از این جهت در لیست سیاه FATF قرار گیرد لذا استدعا داریم ترتیبی اتخاذ فرمایید اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرصت باقی مانده نسبت به تصویب دو لایحه CFT و پالرمو اقدام کنند چرا که عدم تحقق این امر مشکلات و مسائل اقتصادی ذیل را در پی خواهد داشت و کشور را بیش از پیش دچار انزوا و اخلال در مراودات اقتصادی و مالی خواهد کرد.”!

 این نمایندگان اکثرا از طرفداران پرو پاقرص “برجام” بوده و پیش از این علاج تمام مشکلات کشور و عبور از تحریم ها را تصویب”برجام” می دانستند؛ حالا که طبل برجامی شان توخالی از آب درآمده با ارسال نامه ای به رهبر انقلاب خواهان تحت فشار قرار دادن “مجمع تشخیص مصلحت نظام” در انجام وظیفه ذاتی اش در بررسی دو لایحه CFT و پالرمو شده اند.

در تصویر زیر که “غلامرضا حیدری” نماینده تهران منتشر کرده اسامی نمایندگان امضاء کننده این نامه مشخص است؛ همانطور که مشاهده می کنید باز هم پای “جعفرزاده” نماینده رشت در میان است!