قومیت صرفا یک شاخص است ملاک انتخاب اصلح ارزشهاست / انتخاب دوم ما فراجناحی و فراقومیتی خواهد بود گرگیج عنوان کرد :

قومیت صرفا یک شاخص است ملاک انتخاب اصلح ارزشهاست / انتخاب دوم ما فراجناحی و فراقومیتی خواهد بود

دبیر مجمع مشورتی جمعی از نخبگان و معتمدین سیستانی شهر گرگان با بیان اینکه قومیت فقط یک شاخص است، گفت: ملاک و معیار انتخاب اصلح ارزشها خواهد بود.

به گزارش صحرانیوز  ؛ رسول گرگیج دبیر مجمع مشورتی جمعی از نخبگان و معتمدین سیستانی شهر گرگان صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ تلاش خواهیم کرد با حضور حداکثری در انتخابات از منویات مقام معظم رهبری جهت انتخاب اصلح حمایت و پیروی کنیم.

گرگیج افزود : نگاه این مجمع در انتخابات پیش رو حمایت از یک کاندیدای سیستانی اصلح که منتخب معتمدین ، نخبگان و تمام دیدگاه ها می باشد و رای دوم مجمع فراقومیتی و فراجناحی خواهد بود .

وی اضافه کرد : این مجمع که متشکل از جمعی از نخبگان و معتمدین و ریش سفیدان سیستانی شهر گرگان می باشد ضمن احترام به تمام اقوام ؛ قومیت را یک شاخص می داند ولی ملاک و معیار انتخاب اصلح ارزشها خواهد بود.

دبیر مجمع مشورتی جمعی از نخبگان و معتمدین سیستانی شهر گرگان خاطرنشان کرد : با همین تفکر یک رای خویش را به سیستانی اصلح و رای دوم را با رای فراجناحی به کاندیدایی خواهیم داد که در توسعه استان و تعامل همه جانبه با کلیه دیدگاهها و نقطه نظرات و قومیت ها به عنوان فرصت ، احترام بگذارد و روحیه مطالبه گری بجای اشرافیگری داشته باشد.

گرگیج یادآور شد : انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری یک فرصت است و لذا تنها راه رشد کشور حضور و مشارکت فعالانه در عرصه انتخابات خواهد بود