قدرت گرفتن «کووید۱۹» در ۲ شهر گلستان/ جان باختن ۴ گلستانی بر اثر ابتلا به «کرونا»

قدرت گرفتن «کووید۱۹» در ۲ شهر گلستان/ جان باختن ۴ گلستانی بر اثر ابتلا به «کرونا»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از قرمز شدن وضعیت دو شهر گلستان خبر داد و گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا در دو شهر کردکوی و بندرگز اکنون وضعیت این دو شهر به حالت قرمز درآمد.

قدرت گرفتن «کووید19» در 2 شهر گلستان/ جان باختن 4 گلستانی بر اثر ابتلا به «کرونا»

به گزارش صحرانیوز ؛ عبدالرضا فاضل امروز اظهار کرد: ۳۸۵ بیمار کرونایی در گلستان وجود دارد که در مراکز بهداشتی استان بستری شدند که متاسفانه دو شهر کردکوی و بندرگز امروز به حالت قرمز کرونایی درآمد.

* جان باختن ۴ گلستانی بر اثر ابتلا به «کرونا»/ ۳۸۵ بیمار کرونایی که در بیمارستان‌های استان گلستان بستری هستند

وی با تاکید بر اینکه شهروندان گلستانی استاده از ماسک را در مجامع عمومی جدی بگیرند، تصریح کرد: از ۳۸۵ بیمار کرونایی که در بیمارستان‌های استان گلستان بستری هستند تعداد ۸۹ نفر در بخش آی‌سی‌یو بستری شدند و تعداد ۳۸ نفر به دستگاه تنفسی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه ویروس کووید۱۹ را باید جدی گرفت، ابراز کرد: متاسفانه در روز گذشته شاهد جان باختن چهار بیمار کرونایی در سطح استان گلستان بودیم.

* شهرهای کردکوی و بندرگز در وضعیت قرمز به سر می‌برند

فاضل با بیان اینکه شهروندان گلستانی از تجمع در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: حضور در اماکن شلو و پرتردد و همچنین عدم استفاده از ماسک باعث تسریع در انتشار ویروس کرونا واهد شد و شهروندان به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید فاصله اجتماعی در بیرون از منزل رعایت شود، اذعان کرد: شست‌وشوی دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه و رعایت نکات بهداشتی می‌تواند ما را از ابتلا به بیماری کووید۱۹ مصون بدارد.

*۴ شهر گلستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند/ اجرای طرح شهید سلیمانی توسط سپاه پاسداران گلستان

وی با بیان اینکه شهرهای کردکوی و بندرگز در وضعیت قرمز به سر می‌برند، اظهار کرد: شهرستان‌های گرگان، بندرترکمن، مینودشت و علی‌آبادکتول در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و خوشبتانه مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از اجرای «طرح شهید سلیمانی» توسط سپاه پاسداران استان گلستان خبر داد و افزود: «طرح شهید سلیمانی» توسط سپاه پاسداران استان گلستان به طور جدی در حال اجرایی است و پیش‌بینی می‌کنیم که طی دو هفته آینده شاهد وضعیت مطلوب‌تری از دو شهرستان کردکوی و بندرگز باشیم.