فتنه ۸۸ با صبر و بصیرت افزایی رهبری، به حماسه ۹ دی منتهی شد/ گران شدن بنزین با آن بی تدبیری، موجب ناراحتی مردم و موج سواری فتنه گران شد سردار غیب پرور در جمع راهپیمایان 9 دی گرگان :

فتنه ۸۸ با صبر و بصیرت افزایی رهبری، به حماسه ۹ دی منتهی شد/ گران شدن بنزین با آن بی تدبیری، موجب ناراحتی مردم و موج سواری فتنه گران شد

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) گفت: صبر و بصیرت افزایی رهبری باعث شد تا فتنه ۸۸ به حماسه ۹ دی منتهی شود . ما رهبرمعظم انقلاب اسلامی را تجسم همه ی اسلام می دانیم.ما ایشان را آینه ی تمام عیار امام خمینی (ره) می دانیم.

به گزارش صحرانیوز ، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور ؛ جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع)  صبح امروز در تجمع بزرگ مردمی ویژه گرامیداشت یوم الله ۹دی ، در مصلی وحدت شهرستان گرگان اظهار کرد: انقلاب درّی است بی همتا و بی نظیر که خداوند متعال آن را به نه فقط به مردم ایران بلکه به تمام آزادگان جهان عنایت فرموده است.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب اسلامی، مردم ما در اثر بی عرضگی مسئولین آن زمان ، توسط قدرت های مستکبر جهان ، تحقیر می شدند و توسری میخوردند ، اما انقلاب آمد تا استقلال و آزادی را به مردم بزرگ و مسلمان ایران برگرداند. آمد تا به انسانیت بگوید شما نوکر نیستید و آقایید و این آقایی را می توان در پناه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به دست آورد.

سردار غیب پرور با اشاره به خباثت های دائمی استکبار خصوصا آمریکا گفت: دشمن از روز اول پیروزی انقلاب در مقابل آن ایستاد و از همان اول هم راهبردی به جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشت.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) تصریح کرد: اگر اول انقلاب مردم عادی را در کف خیابان ها ترور کردند، اگر شخصیت های بزرگ انقلاب مانند شهید مطهری، شهید بهشتی و … را به شهادت رساندند ، اگر ۸ سال جنگ را به ملت ما تحمیل کردند ، اگر جنگ اقتصادی و فرهنگی و … را علیه ما به راه انداختند ، بدانید در ذهن آمریکایی ها فقط یک جمله است آنهم «براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران» است.

سردار غیب پرور گفت: عده ای فکر می کنند می شود با آمریکایی ها مذاکره کرد و با آنها کنار آمد ، اما کاملا در اشتباهند چون فکر و ذهن آن ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اذعان داشت: پیام انقلاب اسلامی، ایستادگی، انسانیت و عدالت است. استکبار می خواهد همه نوکر آن ها باشد اما ما با تاسی به سیره اهل بیت(ع) می خواهیم آقای خود باشیم. امروز تمام مردم دنیا به انقلاب اسلامی به عنوان الگویی موفق و رهایی بخش نگاه می کنند.

غیب پرور با اشاره به برگزاری چندین انتخابات از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در صحنه دموکراسی این است که ما به طور میانگین سالی یک انتخابات را برگزار کرده ایم.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) همچنین با اشاره به فتنه سال ۸۸، افزود : سران فتنه ، مدت ها قبل از انتخابات بر طبل تقلب کوبیدند. در واقع ” تقلب” اسم رمز فتنه ۸۸ بود. با تمام قوا به میدان آمدند. حتی از برخی چهره های شاخص انقلاب هم برای اهداف شوم خود استفاده کردند.

سردار غیب پرور ادامه داد: در همان روزهای آغازین فتنه ، به سران فتنه گفته شد که رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تمام ضد انقلاب و منافقین در حال حمایت از شما هستند، اما باز هم کوتاه نیامدند. آن روزی که رهبر معظم انقلاب ، در خطبه های نماز جمعه خطاب به حضرت ولی عصر (عج) فرمودند که ” جان ناقابلی دارم ، جسم ناقصی دارم که آن را هم فدای شما و انقلاب خواهم کرد ” ، اشک تمام ما را درآوردند ، اما فتنه گران بازهم کوتاه نیامدند. مدام بیانیه می دادند و اذهان عمومی را به آشوب دعوت می کردند.

وی ادامه داد: تا این که ماه محرم فرا رسید، مردم مانند سال های گذشته مشغول عزاداری و اظهار ارادت به وجود مقدس امام حسین (ع) شدند. ناگهان فتنه گران به عزای امام حسین(ع) جسارت کردند، خیمه های عزاداری را آتش زدند. عکس امام راحل (ره) را به آتش کشیدند. کاغذ ارزشی ندارد اما امام ضربان قلب انقلاب اسلامی است ، آنها به یک چنین شخصیتی جسارت کردند.

سردار غیب پرور با اشاره به حماسه ۹دی سال ۸۸ گفت : باور قلبی ما این است که حماسه ۹ دی سال ۸۸ ، با اذن و اراده اباعبدالله الحسین (ع) و وجود نازنین امام عصر(عج)  رقم خورد.

وی در ادامه به نقش رهبری در مهار فتنه ۸۸ اشاره کرده و افزود : صبر و بصیرت افزایی رهبری باعث شد تا فتنه ۸۸ به حماسه ۹ دی منتهی شود . ما رهبرمعظم انقلاب اسلامی را تجسم همه ی اسلام می دانیم.ما ایشان را آینه ی تمام عیار امام خمینی (ره) می دانیم.

بی تدبیری در گران شدن بنزین باعث ناراحتی مردم و موج سواری عده ای فتنه گر شد

سردار سرتیپ پاسدار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر ناشی از گرانی بنزین اشاره کرده و تصریح کرد : گران شدن بنزین با آن بی تدبیری معلوم است که موجب ناراحتی مردم و موج سواری عده ای فتنه گر می شود. اسم رمز فتنه آبان امسال گران شدن قیمت بنزین بود.اگر رهبری در این قضیه فداکاری نمی کردند معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.البته مردم هم مانند همیشه به میدان آمدند و گفتند که ما گله مندیم اما بر سر اصل انقلاب با کسی معامله نمی کنیم.

وی ادامه داد : از زمان آشوب ها تا ۵دی که به حساب خودشان چهلمین روز درگذشتگان حوادث اخیر بود ، مدام تبلیغ کردند تا مردم را به خیابان ها بیاورند و کشور را به آشوب بکشند.اما چه شد؟به بیان صریح ، دشمن مچاله شد.دشمن در آبان ۹۸ از نظر راهبردی شکست خورد و در ۵دی در تاکتیک شکست دوباره ای را متحمل شد.

سردار غیب پرور گفت: انقلاب ما به فضل الهی پایدار می ماند و قرار است فجر صادق خورشیدی بشود که تمام عالم منتظر او هستند.

وی در پایان تصریح کرد کسانی که کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت دارند متوجه باشند و باور کنند که راه انقلاب ،لبخند زدن به دشمن نیست. راه انقلاب ،راه خدمت به ملت است.