طلسم شکست ناپذیری استقلال در اصفهان شکسته می‌شود؟ تاریخچه تقابل های استقلال و سپاهان

طلسم شکست ناپذیری استقلال در اصفهان شکسته می‌شود؟

تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال تهران در حالی فردا به مصاف یکدیگر می‌روند که زردپوشان اصفهانی در پنج سال اخیر برابر رقیب تهرانی ناکام بوده اند.

به گزارش صحرانیوز ، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال تهران در حالی درچارچوب  هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز شنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند که تاکنون ۷۰ مرتبه در دیدار‌های رسمی با یکدیگر بازی کردند و در این بین ۲۷ پیروزی سهم استقلال، ۲۵ برد سهم زردپوشان اصفهانی و ۱۸ بازی این ۲ تیم هم  با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

همچنین در  ۷۰ بازی برگزار شده بین تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال ۱۷۲ گل زده شده که ۸۱ گل سهم زردپوشان اصفهانی و ۹۱ گل سهم آبی پوشان پایتخت بوده است.

طلسم شکست ناپذیری استقلال در اصفهان شکسته می‌شود؟

به هر حال زردپوشان اصفهانی در حالی فردا در ورزشگاه نقش جهان از آبی پوشان پایتخت پذیرایی می‌کنند که در سه فصل اخیر برابر حریف خود در اصفهان ناکام بودند و نتوانستند برابر استقلال به پیروزی دست یابند. همچنین سپاهانی‌ها آخرین پیروزی شان برابر استقلال را در ۲۳ مرداد ۹۳ بدست آوردند که با نتیجه ۳ بریک توانستند حریف تهرانی خود را شکست بدهند.


نکته جالب توجه این است که این ۲ تیم ۳ مرتبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که طبق آمار سپاهانی‌ها یک تساوی و ۲ شکست برابر استقلال در این ورزشگاه بدست آوردند.

به هر حال سپاهانی‌ها بعد از گذشت ۱۹۳۴ روز  از آخرین پیروزی شان برابر استقلال قصد دارند با حمایت هواداران خود این طلسم را بشکنند و پس از ۵ سال طعم پیروزی را برابر رقیب تهرانی خود بچشند.

بازی فردا برای تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال  از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که هر ۲ تیم عملکرد درخشانی تاکنون در لیگ برتر داشتند و در کورس رقابت با یکدیگر برای رسیدن به صدر جدول هستند و پیروزی هر کدام معاملات صدر جدول را برهم می‌ریزد.

طلسم شکست ناپذیری استقلال در اصفهان شکسته می‌شود؟

 تقابل مربیان و بازیکنان با تیم‌های سابق خود به جذابیت این بازی هم می‌افزاید و امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان، امید نورافکن، سجاد شهباززاده و علی قربانی برابر تیم سابق خود استقلال قرار می‌گیرند. در آن طرف هم سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی و وریا غفوری بازیکنان استقلال به مصاف تیم سابق خود سپاهان می‌روند.

به هر حال باید دید در نهایت کدامیک از تیم‌های استقلال و سپاهان در بازی فردا به برتری می‌رسند و شانس خود را برای قهرمانی در نیم فصل اول افزایش می‌دهند؟!