طرح FATF  ابهامات و سوالات زیادی دارد محسن رضایی در جمع خبرنگاران:

طرح FATF ابهامات و سوالات زیادی دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فعلا تصمیم خاصی در خصوص طرح FATF اتخاذ نشده است، گفت: ابهامات و سوالات زیادی از تمام ابعاد طرح FATF داریم که در دست بررسی‌های کارشناسانه است.

به گزارش صحرانیوز ؛ محسن رضایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم از دل میدان عمل برخاسته است، اظهار کرد: مکتب قاسم سلیمانی از دل میدان، شهود و حضور و میان عملیات برخاسته است، اینکه افراد از مردم یا صحنه عمل فاصله بگیرند مکتب قاسم سلیمانی به وجود نمی‌آید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکبار دیگر نیروهای انقلابی، بسیجیان، روحانیون، پاسداران و تمام کسانی که مدعی ارزش‌های جمهوری اسلامی هستند باید وارد میدان شوند و تا افراد مرد میدان نشوند، مکتب قاسم سلیمانی در وجودشان شعله‌ور نمی‌شود.

رضایی بیان کرد: امروز بیش از هر روز دیگری ما نیاز به یک پیام از نیروهای انقلاب داریم که در صحنه حاضر شوند و با استفاده از استعداد و ایمان‌شان در مقابل فقر، بیکاری، انحرافات داخلی و صحنه‌های بین‌المللی بایستند، در اینصورت مکتب قاسم سلیمانی گسترش می‌یابد و عالم‌گیر خواهد شد.

وی در خصوص نتایج بررسی طرح FATF در مجمع تشیخص مصلحت نظام، اظهار کرد: اخیرا رئیس جمهور از مقام معظم رهبری تقاضا کرده‌اند که مدت زمان بررسی این طرح را که در مجمع تمام شده، ادامه دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فعلا تصمیم خاصی در خصوص طرح FATF اتخاذ نشده است، گفت: ابهامات و سوالات زیادی از تمام ابعاد طرح FATF داریم که در دست بررسی‌های کارشناسانه است، از دولت خواستیم که سوالات و ابهامات موجود را پاسخ دهند.