ضرب و جرح معاون مدرسه‌ از سوی اولیای دانش‌آموز در گلستان رخ داد

ضرب و جرح معاون مدرسه‌ از سوی اولیای دانش‌آموز

صبح روز گذشته والدین یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای روستایی در شهرستان آق‌قلا , بخش وشمگیر با معاون مدرسه درگیر شده و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

به گزارش صحرانیوز ؛ محمد حبیبی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان  با تأیید این خبر به اصل ماجرا اشاره کرد و اظهارداشت: در روزهای قبل دو دانش‌آموز در محیط مدرسه با هم درگیر می‌شوند که معاون مدرسه هم برای اینکه این موضوع ادامه‌دار نباشد، هر دو دانش‌آموز را به دفتر فراخواند و تذکراتی به آنان داد.

وی افزود: اولیای یکی از این دانش‌آموزان براساس تصورات اشتباهی که داشت نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داد. آنان به شورای محل مراجعه کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

حبیبی گفت: به رغم قول شورای روستا برای پادرمیانی در این مسئله، متأسفانه صبح روز گذشته مادر این دانش‌آموز در مقابل درب مدرسه شروع به جاروجنجال و سنگ‌پرانی به سمت خودروی معاون مدرسه کرد که خسارت‌هایی هم به خودرو وارد شد.

وی بیان داشت: در حین سنگ‌پرانی ممکن است سنگی هم به سر همکاری خورده و جراحتی ایجاد شده باشد. با این حال موضوع از سوی پلیس و حراست آموزش و پرورش استان در حال پیگیری و رسیدگی است.و به محض مشخص شدن اعلام خواهدشد.