شریعتمداری: تصویب FATF خودکشی از ترس مرگ است /‌ آقایان‌ نمی‌توانند برای این کنوانسیون‌ها محاسنی ذکر کنند

شریعتمداری: تصویب FATF خودکشی از ترس مرگ است /‌ آقایان‌ نمی‌توانند برای این کنوانسیون‌ها محاسنی ذکر کنند

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: تصویب FATF خودکشی از ترس مرگ است خود آقایان، نمی‌توانند برای این کنوانسیون‌ها محاسنی ذکر کنند و تضمینی برای رفع تحریم‌ها بدهند.

به گزارش صحرانیوز  حسین شریعتمداری شامگاه یکشنبه در مراسم حماسه نهم دی درمسجد امام حسن مجتبی(ع) ساوه با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: در جریان فتنه سال ۸۸ همه گروه‌ها و جریان‌های ضد انقلاب، چه داخلی و چه خارجی پای کار بودند تا جایی که نتانیاهو مدعیان اصلاح‌طلبی را سرمایه‌های رژیم صهیونیستی دانست ولی با این وجود تاکنون هیچ کدام از جریانات اصلاح‌طلب اعتراضی به این حرف نکردند و این در حالی است که اگر فردی از طیف اصلاح‌طلب انتقاد کند بدون هیچ‌گونه ملاحظه به طرق مختلف واکنش نشان می‌دهند.

وی افزود: باید از دیدگاه‌های ائتلاف آنها مخرج مشترک گرفت تا هدفشان از این پای کار آمدن ضدانقلاب مشخص شود، چراکه ابتدا با تابلوی انتخابات وارد میدان شدند سپس به اصل نظام اعتراض کردند که قطعا اگر ایستادگی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نبود کار نظام تمام شده بود.

شریعتمداری تصریح کرد: در آرشیو روزنامه کیهان همه مراحل فتنه پیش‌بینی شده بود و این نتیجه تحلیل فرمول حرکت آنها بود چراکه برای طراحی فتنه ۸۸ سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه تحت عنوان‌های دانشگاهی به ایران آمده بودند و افرادی را شناسایی و در شهرهای مختلف مثل دوبی تحت نظر دختر “دیگ‌چنی” آموزش دیده بودند البته در فتنه ۸۸ مردم بصیرت داشتند و با ظاهر اینکه فلانی نخست وزیر دوران جنگ است و یا نماینده امام خمینی(ره) بوده فریب نخوردند و تسلیم نشدند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اهمیت روز نهم دی گفت: نهم دیماه قطعا یوم الله و  موهبت بزرگ الهی بود ولی از دستاوردهای این روز آن طور که باید استفاده نشده، باید یادآوری کرد که اصحاب اصلی فتنه قطعا خائن هستند چراکه در هیج جای دنیا به فتنه‌گر نه مسولیتی و نه مجدد حمایتی داده می‌شود.

تلاش آمریکایی‌ها برای کشاندن اعتراضات به فضای مجازی

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها ۴۰۰ میلیون دلار صرف فراهم کردن زمینه اعتشاشات و کشاندن اعتراضات به فضای مجازی کردند چراکه در آنجا معترضان قابل شمارش نیستند و یک نفر می‌تواند با چند اکانت بدون شناسایی فعالیت کند ولی در خیابان طرفداران دو طرف قابل شمارش هستند.

شریعتمداری خاطرنشان کردکرد: درگیری بین اسلام و ضد اسلام پایانی ندارد و وسعت کربلا در کره زمین است، وقتی پهپاد آمریکایی را زدیم به ترامپ پیشنهاد پاسخ متقابل دادند ولی ترامپ گفت “آیت الله خامنه‌ای پاسخ می‌دهد”، این درحالی است که غرب آسیا به کلکسیونی از شکست‌های آمریکا بدل شده ‌و درحالی است که روزگاری همه کشورهای منطقه از ترکیه تا عربستان و امارات در سوریه و عراق ضدمحور مقاومت می جنگیدند ولی اکنون پیروز منطقه ما و جبهه مقاومت است.

وی افزود: زمانی به ما سیم خاردار نمی‌فروختند و کشوری حق فروش سلاح به ایران را نداشت ولی امروز به ما می‌گویند شما به محورهای مقاومت موشک و سلاح نفروشید و پاسخ دشمنان را در مرکز اروپا با موشک‌های نقطه زن می توانیم بدهیم، در جنگ تحمیلی همه ابرقدرت‌ها بودند ولی کاری از پیش نبردند حالا که ما توان نظامی پیدا کردیم دیگر سایه جنگ چه مفهومی می‌تواند داشته باشد.

شریعتمداری بیان کرد: دشمن برای تحقق اهداف شوم خود مجبور به استفاده از اهرم‌های جانبی مختلف یعنی نفوذ متوسل شده که  به کوری دشمنان ما در ایران وفادارترین نظامیان جهان را داریم.

نفوذ در در ساختار  برای تغییر در سیاست‌گذاری‌ها نفوذی به مراتب خطرناک‌تر است

وی با اشاره به انواع نفوذ افزود: نفوذ برای انفجار و تخریب کمتر تاثیرگذار است، نفوذی که تا آخرین مرحله تخریب صبر می‌کند و پوشش خود را رها نمی‌کند مدنظر نیست، بلکه مورد صحبت ما نفوذی است که در ساختار رخ می‌دهد تا تصمیمات و سیاست‌گذاری های ما را تغییر  دهند که قابل شناسایی هستند چون برای اثربخشی  اظهار نظر می‌کنند.

شریعتمداری ادامه داد: طبق آیات قرآن می توان از کلام آنها به نفوذی بودن آنها پی برد و هر  وقت متوجه شدید  که از خط اصلی نظام فاصله دارند باید حساس شد واحساس خطر کرد  کسانی که تابلوی خودی دارد ولی باطنشان خودی نیست.

عاملان اصلی فقر، گرانی و تورم گره‌زنندگان حل مشکلات به برجام هستند

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور گفت: عاملان اصلی فقر، گرانی و تورم نزدیک ۵۰ درصدی کسانی هستند که راه حل مشکلات را به برجام گره زده بودند و حالا خودشان نقش معترض را بازی می‌کنند و حاشیه‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: تصویب  FATF خودکشی از ترس مرگ است خود آقایان، نمی‌توانند برای این کنوانسیون‌ها محاسنی ذکر کنند و تضمینی برای رفع تحریم‌ها بدهند، پالرمو و cft برای مقابله با پولشویی و تروریسم است که خود جمهوری اسلامی مخالف این دو موضوع است ولی غربی‌ها سپاه پاسداران و گروه‌های محور مقاومت را تروریست می‌دانند و منع تبادل مالی با آنها را می‌خواهند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم می‌توانند لایحه و طرح دهند اما در این چند ساله چکاری برای حل مشکل مردم کردند؟ مردم باید مراقب باشند و فریب نخورند، فردی که برای نمایندگی مجلس هزینه گزاف می‌کند به درد نمایندگی مجلس نمی‌خورد بنابراین باید شورای نگهبان نظارت کند و نگذارد افراد نالایق وارد مجلس شوند.