سردار طلایی از حضور پرشور و حماسی مردم گلستان در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر و تشکر کرد

سردار طلایی از حضور پرشور و حماسی مردم گلستان در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر و تشکر کرد

به همت خانم دکتر آبشناس , همایش تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شریف استان گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در سالن همایش کانون طه  گرگان برگزار شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ در این همایش که با حضور* خانم دکتر آبشناس* و برخی مسئولین استانی و شهرستانی، معتمدین اقوام،بانوان،جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید * سردار طلایی* دبیرکل جبهه همنا کشور از حضور پرشور و حماسی مردم شریف استان گلستان در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر و تشکر نمود.

سردار طلایی با بیان پیش بینی سردار شهید حمید باکری از وضعیت رزمندگان بعد از جنگ  که می گوید: «دعا کنید که خداوند شهادت را نصیب شما کند، در غیر این صورت زمانی فرا می‌رسد که جنگ تمام می‌شود و رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند: یک: دسته‌ای که به مخالفت با گذشته خود برمی‌خیزند و از گذشته خود پشیمان می‌شوند. دو: دسته‌ای که راه بی‌تفاوت را بر می‌گزینند و در زندگی مادی غرق می‌شوند. سوم: دسته‌ای که به گذشته خود وفادار می‌مانند و احساس مسئولیت می‌کنند که از شدت مصایب و غصه‌ها دق خواهند کرد. پس از خداوند بخواهید با رسیدن به شهادت از عواقب زندگی پس از جنگ در امان بمانید، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خیر نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.» افزود: آن شهید بزرگوار با بصیرتی که داشت دیروز , امروز  و فردا را می دید و به ما هشدار داد.

دبیرکل جبهه همنا کشور خاطرنشان کرد: کسانی می توانند همراه با انقلاب بمانند و انقلابی عمل کنند که نسبت به واقعیت انقلاب و مبانی انقلاب معرفت داشته باشند و این یک احساس نیست بلکه یک واقعیت است .

سردار طلایی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهداف همنا پرداخت و گفت: همنا یک حزب سیاسی صرف نیست بلکه تلاش داریم روی همبستگی ملی کار کنیم و برنامه ریزی کنیم. تلاش کنیم برای اینکه این همبستگی را روز به روز توسعه دهیم.

دبیر کل جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد:  بعد از تشکیل حزب جمهوری اسلامی عملا تشکیلاتی که در جهت تربیت نیروها در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… سرمایه گذاری کرده باشد، کمتر دیده شده است. مهمترین راهبرد ما کادر سازی و تربیت نیروهای کارآمد است و اعتقاد داریم که در این عرصه خلاء های زیادی در کشور وجود داشته و بسیاری از مشکلات کشور ناشی از این مساله است..

همچنین در ابتدای این همایش خانم دکترآبشناس  ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدای جنگ تحمیلی , شهدای مدافع حرم , شهدای امنیت و شهدای سللامت بویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و پر برکت برای مقام معظم رهبری  به حاضران در همایش اعم از معتمدین و ریش سفیدان اقوام , فرهیختگان و نخبگان, مسئولین استانی و شهرستانی , جوانان و بانوان ومهمان ویژه همایش « سردار طلایی » و همراهان ایشان خوش آمد گفت.

دبیر جبهه همنا در استان گلستان افزود: علیرغم تلاش رسانه های معاند برای مایوس کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای , اما این ملت سربلند ایران بود که نشان داد هرجا که نظام و انقلاب به حضور مردم نیاز دارد با تمام وجود حاضر می شوند و این بار هم به رغم برخی دلخوری ها که داشتند پای صندوق های رای حاضر شدند و با انتخاب  دکتر سید ابراهیم رئیسی  نشان دادند که پای نظام و ارزشهای انقلاب ایستاده اند و از ثمره خون شهیدان حراست می کنند.

دکتر آبشناس هم افزایی و همکاری ستادهای مختلف انتخاباتی را اتفاق بدیعی برشمرد که دوشادوش هم این حماسه بزرگ را رقم زدند و اکنون انتظار این است که رئیس جمهور منتخب با انتخاب وزیران و مدیران انقلابی و جهادی به اعتماد مردم پاسخ دهند.

در پایان مراسم از تعدادی مسئولین ستادهای مردمی همنا در شهرستانهای استان گلستان با اهدای تقدیرنامه تجلیل شد.