ستاد اجرایی فرمان امام(ره)با تمام توان دررزمایش احسان پای کار است

ستاد اجرایی فرمان امام(ره)با تمام توان دررزمایش احسان پای کار است

رزمایش احسان در سراسر کشور و از جمله در استان گلستان با محوریت نماینده ولی فقیه در گلستان و با مشارکت گروه های جهادی، موسسات خیریه، گروه های مردم نهاد و همچنین فعالان اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک در ماه رمضان انجام می شود.

به گزارش صحرانیوز ؛ محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و تاکید بر مشارکت در کمک به اقشار آسیب پذیر در جامعه اسلامی رزمایش احسان در سراسر کشور و از جمله در استان گلستان با محوریت نماینده ولی فقیه در گلستان و با مشارکت گروه های جهادی، موسسات خیریه، گروه های مردم نهاد و همچنین فعالان اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک در ماه رمضان انجام می شود.

سلمان زاده گفت: اعتقاد داریم حادثه کرونا یک آزمون الهی است و مردم هم در این آزمون به خوبی درخشیدند و سربلند از آن بیرون می آیند.

وی با اشاره به صحنه های زیبای خلق شده در مقابله با کرونا، بیان کرد: تمام دستگاه ها، نهادها و از جمله گروه های جهادی و قرارگاه خدمت رسانی همکار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مقابله با بیماری کرونا تلاش کردند تا گوشه هایی از دغدغه هایی مردم را هم چون اعلان و هشدار شروع بیماری به مردم، توجیه و توضیح توصیه های بهداشتی و روانشناسی، تهیه و توزیع ماسک. تهیه و توزیع ژِل دست و مواد ضدعفوفی به خانواده ها و همچنین ضدعفونی کردن اماکن عمومی را مرتفع سازند.

سلمان زاده در ادامه گفت؛ این یک واقعیت است که این بیماری منحوس به جهت محدودیت های به وجود آمده متاسفانه معیشت خیلی از خانواده ها را در استان تاثیر گذاشته و نیاز است این توجه هم در این بخش به ویژه در ماه مبارک رمضان توسط خیران و گروه ها اتفاق بیفتند و ستاد اجرایی هم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام خواهد داد.