ریشه‌کن کردن کرونا نیاز به عزم ملی و بسیج همگانی دارد نیکوکار گنبدی:

ریشه‌کن کردن کرونا نیاز به عزم ملی و بسیج همگانی دارد

نیکوکار گنبدی که برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تجهیزات پزشکی به ارزش ۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال خریداری و به هلال احمر اهدا کرد، گفت: ریشه‌کن کردن کرونا نیاز به عزم ملی و بسیج همگانی دارد.

به گزارش صحرانیوز ؛ محمد شهرکی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه آزمایش افراد مشکوک به کرونا برای تشخیص به تهران ارسال می‌شد با همکاری و پیگیری استاندار گلستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی وسایل و تجهیزات لازم خریداری شد تا آزمایش در استان انجام و زمان برای درمان افرادی که نتیجه آزمایش‌شان مثبت است از دست نرود و اقدامات لازمه در کمترین زمان ممکن انجام شود.
وی تصریح  کرد: از همان زمانی که متوجه شیوع ویروس در استان شدم ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی مورد نیاز را خریداری و در اختیار بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، زندان، پادگان‌ها، دادگستری، دارالایتام قرار داده و در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توزیع کردم تا گامی برای جلوگیری از ویروس برداشته باشم و این روال تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه خواهد داشت.
رئیس مجمع خیرین سلامت گنبدکاووس با اشاره به وضعیت بحرانی فعلی از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در قرنطینه خانگی بمانند.

خیر نیکوکار گنبدی که همه او را به عنوان رئیس بانک امانات پزشکی کشور می‌شناسند از مسوولان و خیرین خواست در این شرایط سخت افراد کم درآمد و مستمند را که باید در قرنطینه خانگی باشند فراموش نکنند و لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده و مواد غذایی لازم را بین خانواده‌های محروم تقسیم کنند.
گفتنی است هزینه خرید دو دستگاه سی‌تی‌اسکن، تعمیر یک دستگاه سی‌تی‌اسکن، خرید ۱۰ دستگاه دیالیز با و همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان و هزینه ساخت ساختمان مجتمع غربالگری سرطان گنبدکاووس در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۴۵۰ متر و در دو طبقه و تاسیس ۳۶ بانک امانات تجهیزات پزشکی در تمامی استان‌های کشور طی یک ساله اخیر توسط این خیر گلستانی پرداخت شده است.