رقبای آیت الله رئیسی برای کاهش رای وی همواره در حال شایعه سازی هستند رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان:

رقبای آیت الله رئیسی برای کاهش رای وی همواره در حال شایعه سازی هستند

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان گلستان گفت: در حال حاضر رقبای آقای رئیسی با حربه ها و انتشار شایعات در حال تخریب شخصیت ایشان و پائین آوردن رای های مردمی هستند.

به گزارش صحرانیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی طاهری که شب گذشته به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در مسجد  حضرت امیر علیه السلام گرگان و در بین نیروهای فعال ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی سخن می گفت، اظهار کرد: هر اندازه که به روزهای رای ریزی و اواخر خرداد نزدیک تر می شویم شایعات و تخریب های رقبای ایت ا..رئیسی بیشتر می شود تا  نظر مردم را نسبت به ایشان تغییر دهند.

وی افزود: حالا کار برای ستاد انتخاباتی ایشان در استان گلستان  که در همه شهرستان ها نیز فعال شده اند سخت تر شده است چرا که باید مدام هوشیار باشیم تا هر زمان هر شایعه ای راجع به ایشان منتشر شد به سرعت پادزهر آن آماده و به مردم ارائه شود.

طاهری ادامه داد: تخریب کردن کار بسیار آسانی است اما اینکه بعد بتوان حقیقت موضوع را برای دیگران روشن کرد بسیار سخت است .

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان نیز گفت: رقبای مقابل آیت ا..رئیسی با در د ست داشتن منابع مختلف و فضای مجازی و رسانه ای که بخشی از آن متصل به شبکه ها ی برون مرزی است مدام سعی در این دارند که هجمه این جمله را که( آیت ا..رئیسی برنده انتخابات است) را به اشکال و عناوین مختلف از جمله در حوزه بانوان، آزادی های فردی و دیگر مسائل به چالش بکشند.

دکتر طاهری افزود: حالا وقت آن رسیده تا با ایجاد پایگاه های جدیدی مردمی حتی در محلات، خانه به خانه بررسی کنیم که چه کسانی نسبت به آیت ا..رئیسی نظز مثبت دارند و چه تعداد نظر منفی ، تا بتوانیم پادزهر آن را به سرعت تهیه کرده و  ذهنیت مرم را نسبت به شایعات مسمومی که دیگر رقبا به آن ها داده اند  خنثی کنیم.

وی در پایان گفت: روزهای آخر تبلیغات انتخاباتی رقبای آیت ا..رئیسی نامزد خود را معرفی خواهند کرد چرا که همه امکانات را این روزها برای انتخاب شدن کاندیدای مورد نظرش به کار گرفته است و تا آن زمان به دلیل هراس از حضور آیت ا..رئیسی در عرصه انتخابات از هیچ اقدامی ناشایستی فرو گذار نخواهند کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی با استناد به شعار انتخاباتی سال ۹۶ آیت ا..رئیسی تاکید کرد که باید شعار ( هر خانه یک ستاد را ) برای هوادارن و دوستداران حضرا آیت ا…رئیسی د ر استان نهادینه کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود از طرح جدیدی برای حمایت از آیت ا..رئیسی به نام حضور اقوام و اقشار در  روزهای انتخاباتی با اجرای برنامه های متعدد سخن گفت و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم  ایشان در زمان برگزاری انتخابات نظارت و بازرسی است که مقرر شده  در پای هر صندوق رای آیت ا..رئیسی یک ناظر  گذاشته شود که البته اجرای این طرح مستلزم آموزش نیروهای مورد اعتماد و انتخاب شده در تهران است که تاثیر بسزائی در روند صحیح رای ریزی ها خواهد داشت.