رفع تصرف اراضی ملی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

رفع تصرف اراضی ملی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کارهای تحقیقاتی موفق به کشف یک فقره تصرف غیرمجاز اراضی ملی در گرگان شدند و متهم را که طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی ۳۴۸ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تصرف کرده بود، دستگیر کردند.

سردار روح‌الامین قاسمی همچنین از دستگیری سارق سابقه‌دار کابل برق و اعتراف وی به ۲۲ فقره سرقت در آق قلا خبر داد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات این شهر، ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل متهم ۷ کیلو و ۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

**

پس از نشست امروز استاندار گلستان با نمایندگان پویش‌های مردمی و سمن‌های گنبدکاووس، جمعی از کسبه خیابان‌ وحدت این شهر برای اعتراض به پلمب واحدهای صنفی خود در مسیر حرکت استاندار قرار گرفتند که هادی حق شناس با آنان به گفت و گو نشست و پس از شنیدن درد دل های آنان با صدور دستور لازم به موضوع رسیدگی کرد که این کار مورد تقدیر کسبه و مردم گنبدکاووس قرار گرفت.

**

فرماندار گالیکش گفت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو در مسیر خروجی استان در جاده پارک ملی گلستان به سمت خراسان شمالی مورد کنترل و بازرسی قرار گرفت.

**

فرماندار گالیکش گفت: با اتمام طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان، عملیات ساخت‌ بیمارستان ۹۱ تختخوابی این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، امروز از سر گرفته شد.

**

فرماندار مراوه‌تپه گفت: عملیات نصب تیرهای برق رسانی برای ۱۵ خانواده محله قوشه تپه بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

امانگلدی ضمیر افزود: قول اجرای این طرح نیمه دوم سال ۹۸ در نشست میز خدمت به اهالی این محله که به صورت منفصل به بافت روستا ملحق است داده شده بود.