دشمن به دنبال القاء استعفای دولت در کشور است سردار مقدم فر در گفتگو با خبرنگاران:

دشمن به دنبال القاء استعفای دولت در کشور است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور استعفا دولت را در شرایط کنونی یکی از حربه های دشمن دانست و گفت: دشمن تلاش می کند تا القا استعفای دولت در کشور را اجرا کنند و قضیه عراق و لبنان را در ایران پیاده کرده و انسجام را در کشور از بین ببرند.

به گزارش صحرانیوز ، حمیدرضا مقدم فر ظهر امروز در حاشیه همایش وحدت بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب ویژه اهل سنت که در مصلی شهر مرزی اینچه برون برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتقاداتی به عملکرد دولت وجود دارد ولی باید دولت یکسال و نیم از عمر خود را سپری کند و کم کاری دولت دلیل بر استعفا دولت و در نتیجه از بین رفتن انسجام مردم نخواهد بود.

مقدم فر داشتن روحیه و تلاش انقلابی را دو ابزار مهم در گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری داشتن روحیه و تلاش انقلابی و دفاع جانانه از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حرکت نظام جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب ضروری است.

آگاهی و بصیرت مردم  محور اصلی حرکت در گام دوم انقلاب است

وی در ادامه با اشاره آگاهی و بصیرت مردم به عنوان محور اصلی حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی افزود: در گام دوم انقلاب در راستای حرکت به جلو ضمن آگاهی و بصیرت مردم باید از نیروهای جوان مومن و انقلابی استفاده کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور دشمن شناسی را لازمه شناخت فتنه ها و توطئه های دشمن عنوان کرد و گفت: مردم ایران ضمن بصیرت و آگاهی لازم باید دشمن و تاکتیک و تکنیک های دشمن را شناخته تا بتواند با آن برخورد اصولی کند.

وی بالاترین حربه دشمن را ابجاد نا امیدی در بین مردم بیان کرد و خاطر نشان کرد: دشمن با اجرای عملیات ادارکی ، روانی و شناختی توسط رسانه ها و فضاهای مجازی تحت امر خود تلاش می کند تا نا امیدی را در بین مردم   ترویج دهد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور خاطر نشان کرد: امروز علیرغم مشکلات موجود در کشور همه فتنه های دشمن از بین رفته و کشور در حال حرکت رو به جلو است.

وی با اشاره به وحدت بی نظیر اقوام مختلف در کشور به ویژه استان گلستان یادآور شد: تنوع اقوام مختلف در ایران بی نظیر است ولی این تنوع سبب تفرقه و فاصله بین اقوام نشده و اقوام مختلف با وحدت و انسجام مثال زدنی الگویی برای دیگر کشورها هستند.