دستگیری کلاهبردار ۵ میلیاردی در “آق قلا”

دستگیری کلاهبردار ۵ میلیاردی در “آق قلا”

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۵ میلیاردی با وعده خرید خودرو در شهرستان آق قلا خبر داد.

به گزارش صحرانیوز ؛ سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس امنیت عمومی شهرستان آق قلا، مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی با وعده خرید خودرو به صورت اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات از مال باخته دریافتند، فرد کلاهبردار با ایجاد یک دفتر و وعده خرید خودرو به صورت اینترنتی، اقدام به دریافت وجه نقد از هر نفر به مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال کرده و متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: سرانجام با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار قاسمی بیان کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده به بزه انتسابی و کلاهبرداری از ۶ نفر به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان توصیه کرد: شهروندان در انجام معاملات خود نهایت دقت را به کار برده و جوانب مختلف را در نظر بگیرند تا مورد کلاهبرداری واقع نشوند.