قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس

صحرانیوز انبارالوم

پایگاه خبری و فرهنگی


امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
جنجال در نشست خبری سرمربی پرسپولیس کالدرون قهر کرد!

جنجال در نشست خبری سرمربی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نشست خبری پایان بازی با شهرداری ماهشهر را با حالت ناراحتی ترک کرد.

به گزارش صحرانیور : گابریل کالدرون عصر امروز پس از برتری تیمش در برابر شهرداری ماهشهر در جام حذفی و صعود به مرحله نیمه نهایی در آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: دوست داشتم روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی شرکت کنم اما تأخیر تیم ما باعث شد نتوانم در این نشست خبری شرکت کنم.

بعد از این صحبت کالدرون، یک خبرنگار حاضر در نشست خبری خطاب به کالدرون سوال کرد که چرا بعد از رسیدن به آبادان در نشست خبری شرکت نکردید که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در جواب وی گفت که اجازه دهید در این خصوص بعد از نشست خبری صحبت کنیم.

ناراحتی خبرنگاران از شرکت نکردن کالدرون در نشست خبری ادامه داشت و یکی از خبرنگاران هم اعلام کرد که ما نیز به این علت هیچ سوالی از آقای کالدرون نداریم. خبرنگاران قصد تحریم نشست خبری کالدرون را داشتند که همین صحبت باعث دلخوری سرمربی پرسپولیس شد و با حالت ناراحتی نشست خبری را ترک کرد.

خبرنگاران عقیده داشتند که کالدرون از عمد در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکرده و به نوعی بی احترامی کرده است. البته برخی خبرنگاران تمایل به تحریم نشست خبری نداشتند و بعد از ترک نشست از سوی کالدرون، درگیری لفظی هم بین خبرنگاران حاضر در نشست خبری ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری ماهشهر در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد، علی علیپور (۵۹ و ۷۲) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد و باید منتظر سایر دیدارها و قرعه کشی برای مشخص شدن حریفش در نیمه نهایی باشد.

سوال خود را مطرح کنید :


ارسال نظر