توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان فعالیت 300 گروه جهادی قرارگاه خدمت‌رسانی

توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان گفت: در راستای اجرای طرح «رزمایش مومنانه» برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ۱۷ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان گلستانی توزیع می‌شود.

توزیع 17 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان/ فعالیت 300 گروه جهادی قرارگاه خدمت‌رسانی

به گزارش صحرانیوز ؛علی رسولی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ گروه از نیروهای جهادی استان گلستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای «رزمایش مومنانه» و کمک به معیشت مردم نیازمند در ماه مبارک رمضان وارد عرصه شده و بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی را تهیه و بسته‌بندی کرده تا بین نیازمندان و اقشار محروم استان گلستان توزیع شود.

وی تصریح کرد: مواد غذایی ضروری به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال خریداری و توسط نیروهای جهادی و به صورت کاملا بهداشتی بسته‌بندی شده و در روزهای آینده بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند توزیع می‌شود.

حمایت معیشتی از نیازمندانی که تحت پوشش هیچ ارگان و نهاد حمایتی قرار ندارند

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی بیشتر مردم در زمان شیوع ویروس کرونا ادامه داد: تلاش داریم تا این کمک‌ها به افراد نیازمندی که تحت پوشش هیچ ارگان و نهاد حمایتی قرار ندارند توزیع شود تا بخشی از مشکلات معیشتی آنها در ماه مبارک رمضان مرتفع شود.

وی با بیان اینکه  در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شیوع کرونا امکان ادای نذورات مردم در قالب سفره افطار امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: از خیرین و افرادی که هر ساله نذوراتی در قالب سفره افطار داشتند تقاضا داریم این نذورات را به صورت بسته‌های معیشتی تهیه کرده و در محلات خود بین نیازمندان توزیع کنند.

تولید روزانه بیش از ۲۰۰ هزار ماسک توسط نیروهای جهادی استان گلستان

رسولی از تولید روزانه بیش از ۲۰۰ هزار ماسک توسط نیروهای جهادی استان خبر داد و تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا یکی از دغدغه‌های مردم استان کمبود ماسک بوده و برای رفع این مشکل گروه‌ها و نیروهای جهادی وارد عرصه شده و با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید و بسته‌بندی اقدام به تولید و توزیع ماسک کردند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای جهادی استان در سه شفیت به صورت شبانه‌روزی روزانه ۲۰۰ هزار ماسک را تولید و پس از بسته‌بندی توزیع کردند.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان با بیان اینکه نیروهای جهادی در تمامی شرایط بحرانی به کمک مردم آمده و خدمت بی‌منت داشتند، اظهار کرد: نیروهای جهادی به تناسب شرایط بحرانی در جامعه وارد میدان شده تا مردم را از آن شرایط بحرانی خارج کنند و همواره مبنی بر منویات مقام معظم رهبری با هدف کمک به مردم خدمت بی‌منت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا گروه‌ها و نیروهای جهادی در قالب سفیران سلامت در روستاه و مناطق کم برخوردار حضور یافته و ضمن توزیع پک‌های بهداشتی به مردم آموزش‌های لازم برای رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری از شیوع کرونا ارائه دادند.