تغییرات مدیریتی در مرکز استان گلستان / از تغییر معاون عمرانی استانداری تا گزینه‌های احتمالی فرمانداری گرگان طبق گمانه زنی‌ها صورت می گیرد؛

تغییرات مدیریتی در مرکز استان گلستان / از تغییر معاون عمرانی استانداری تا گزینه‌های احتمالی فرمانداری گرگان

به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌حمیدی فرماندار گرگان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود.

به گزارش صحرانیوز ؛ شنیده ها حاکیست بزودی سیدمهدی حسینی نوکنده بعنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری گرگان جایگزین کلثوم کریم آبادی می شود.

حسینی عضو ‌شورای مرکزی حزب کارگزاران استان گلستان می باشد.

همچنین گفته می شود مهرداد مختاری کارمند بخشداری مرکزی گرگان  هم گزینه بخشداری بهاران است ‌و‌ جایگزین مطلبی می شود.

مختاری سابقه مسئولیت در حوزه آرد و‌نان فرمانداری گرگان و‌کارشناس بخشداری مرکزی گرگان را دارد.

همچنین دوستی غراوی با مناف هاشمی استاندار سابق گلستان و‌معاون فعلی شهردار تهران باعث شده تا زمزمه های حضور میرمحمد غراوی در سمت معاونت عمرانی استانداری تهران جدی تر شود.

گفته شده محمد حمیدی فرماندار فعلی گرگان که سابقه ریاست نظام مهندسی ساختمان استان ، فرماندار گنبد ، فرماندار کلاله ، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری و معاون اداره کل دفتر فنی استانداری را دارد ، جایگزین غراوی می شود.

اما برای جایگزینی حمیدی در فرمانداری گرگان مشکلاتی بوجود آمده است ، بخشی از این اختلافات به دلیل فشار های تیم هاشم مهیمنی به اتاق فکر استاندار(عبداللهی) می باشد ، همچنین دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی دو نماینده قدر استان و شهر گرگان نیز برای فرمانداری گرگان معیارهایی دارند که باید در نظر گرفته شود.

گفته می شود در جریان سفر دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت به گرگان و عدم دعوت از مجمع نمایندگان، مهندس سنگدوینی با عتاب استاندار را مورد خطاب قرار داد ، همچنین سنگدوینی تاکنون نسبت به انتصاب مدیران غیر بومی بارها به حق شناس هشدار داده است.

و اگر فرماندار گرگان بدون نظر نمایندگان مرکز استان انتخاب شود شکاف بین استانداری و‌مجمع نمایندگان بیش از پیش می شود.

اما گزینه های محتمل برای فرمانداری گرگان افراد زیر می باشند :
* محمود آهنگر بخشدار مرکزی
* سیدمحسن کاظمی معاون اداره کل سیاسی انتخابات استانداری
* مجتبی جمالی فرماندار سابق کردکوی ، مدیریت بحران سابق استانداری
* سید کمال محب حسینی حراست سابق فرمانداری و فعلی شهرداری گرگان از جوانان اصیل شهر گرگان و مورد حمایت نمایندگان مرکز استان و‌معتمدین شهری
* محمدرضا ترابی رییس هلال احمر بهشهر و شهردار سابق کلوگاه
* ابراهیم قدمنان فرماندار فعلی کردکوی