بیانیه سپاه نینوا استان گلستان در آستانه فرارسیدن حماسه یوم الله ۹ دی

بیانیه سپاه نینوا استان گلستان در آستانه فرارسیدن حماسه یوم الله ۹ دی

سپاه نینوا استان گلستان در آستانه فرارسیدن حماسه یوم الله ۹ دی بیانیه  صادر کرد.

به گزارش صحرانیوز ؛ متن بیانیه سپاه نینوا استان گلستان  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران ، سرشار از مجاهدت ها ، پایداری ها ، جوانمردی ها و استقامت مردمی است که همواره تا پای جان خود در برابر دشمنی های مستکبرین عالم و خیانت های مزدوران داخلی آنان ، از حریم اسلام ، انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کرده و خواهند کرد.

بدون شک یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، حماسه تاریخی و ماندگار ۹دی بود که فصل جدیدی از بصیرت ، هوشیاری ،دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ، روز پیوند عاشورایی امت و امامت و شکست فتنه گران و برگ زرین دیگری در صحیفه تاریخ مبارزات مردم انقلابی ایران را رقم زد.

حماسه ۹دی و حضور میلیونی مردم ایران در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، دفاع عاشقانه از انقلاب و اصول و ارزش های دینی و فروزان شدن شعله های “آگاهی” و بصیرت” نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه ۸۸ به شمار می رود.

سپاه نینوا استان گلستان ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی (دهه بصیرت) ، این حماسه ماندگار و الهام بخش را گرامی داشته و از اقشار و آحاد مختلف مردم نجیب و فهیم و انقلابی استان گلستان برای حضور باشکوه ، پرشور و دشمن شکن در تجمع سراسری مراسم روز یوم الله ۹دی ماه “تجدید میثاق “امت با ولایت” دعوت بعمل می آورد.