بنیاد برکت واحدهای تولیدی راکد کشور را احیا می‌کند

بنیاد برکت واحدهای تولیدی راکد کشور را احیا می‌کند

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت که نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد و نیازمند حمایت در استان‌ها توسط این بنیاد آغاز خواهد شد تا از فشارهای روانی بر تولیدکنندگان کاسته شود.

به گزارش صحرانیوز به نقل از  روابط عمومی استانداری گلستان، امیرحسین مدنی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار گلستان در گرگان به فعالیت های این بنیاد در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد فرصت شغلی اشاره کرد و افزود: بنیاد برکت در این زمینه همکاری لازم را با گلستان خواهد داشت و امیدواریم که نتیجه آن رونق اقتصادی پایدار برای ساکنان این استان باشد.

وی در خصوص تعهد این بنیاد در ساخت مدرسه برای گلستان گفت:  از ۵۶ مدرسه وعده داده شده، تاکنون ۳۸ مدرسه در گلستان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده و عملیات ساخت ۱۸ مدرسه دیگر هم در دست اجرا است.

استاندار گلستان نیز خواستار سرمایه گذاری بنیاد برکت در زمینه های مختلف با هدف رفع محرومیت و ایجاد فرصت شغلی جدید در این استان شد.

هادی حق شناس گفت: گلستان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی دارای رتبه های نخست کشور است ولی مقدار زیادی از این تولیدات به صورت خام از استان خارج می شود که بنیاد برکت می تواند در زمینه راه اندازی صنایع تبدیلی در گلستان برنامه ریزی کند.

استاندار گلستان، پتروشیمی را یکی از طرح های آینده دار و بلاتکلیف استان دانست و گفت: بنیاد برکت می تواند در این طرح، سرمایه گذاری داشته و موجب توسعه و رشد استان شود.

استاندار گلستان با اشاره به فعالیت سایت ۴ هزار هکتاری پرورش میگو گُمیشان گفت: این سایت ظرفیت توسعه به ۶ هزار هکتار دیگر را دارد که بنیاد برکت می تواند به صورت مستقیم و یا با اعطای تسهیلات به پرورش دهندگان و بومیان محلی کمک کند.