بازدید سرزده فرماندار از بخشداری مرکزی و پست بانک آق قلا

بازدید سرزده فرماندار از بخشداری مرکزی و پست بانک آق قلا

نماینده عالی دولت بصورت سرزده از بخشداری مرکزی و پست بانک شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد.

به گزارش صحرانیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز شنبه دوم آذر ماه”امیر شیر توماج”فرماندار٬بصورت سرزده از بخشداری مرکزی و پست بانک شهرستان بازدید بعمل آورد و نحوه پاسخگویی به مراجعه کنندگان٬رعایت نظم و انضباط اداری و رعایت حقوق شهروندی پرسنل ادارات فوق الذکر را مورد ارزیابی قرار داد.

فرماندار شهرستان آق قلا هدف از سرکشی‌های سرزده از دستگاههای اجرایی را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور عنوان کرد و گفت:حضور منظم کارکنان دشتگاههای اجرایی در اول وقت اداری و پاسخگویی به شهروندان از مواردی است که در بازدیدهای سرزده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا،خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و افزود:مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی باید از فرصت به دست آمده در خدمت صادقانه به خلق استفاده کنند.خدمت در نظام اسلامی باید با وجدان کاری،مصلحت عمومی جامعه و جلب رضایت خداوند و مردم توام باشد.

“توماج”خاطر نشان کرد:رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع٬از تاکیدات دولت دوازدهم و اولویت مهم دستگاههای اجرایی در شهرستان آق قلا است.