بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رویترز

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رویترز

خبرگزاری رویترز با بازتاب سخنان امروز مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس نوشت: رهبر عالی ایران اسرائیل را یک «پادگان تروریستی» نامید.

این خبرگزاری انگلیسی در ادامه نوشت: رهبر عالی ایران روز جمعه از ملت های مسلمان خواست تا نبرد خود علیه اسرائیل را ادامه دهند و آن را یک دولت ندانست، بلکه یک پادگان تروریستی خواند که علیه فلسطینیان است.

این خبرگزاری ادامه داد: رهبر عالی ایران در نطق زنده تلویزیونی خود گفت که جنگیدن  بر علیه این رژیم مستبد، جنگ علیه ظلم و تررویسم است و این یک وظیفه عمومی است.

به گزارش صحرانیوز ؛ ایشان با یادآوری این واقعیت که «صهیونیستها از روز اول فلسطین را به پایگاه تروریسم تبدیل کردند»، افزودند: اسرائیل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان است، بنابر این مبارزه با آن، مبارزه با ظلم و تروریسم و وظیفه‌ای همگانی است.

حضرت آیت الله خامنه ای بعدازظهر امروز درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس خطاب به امت اسلامی و ملت ایران تاکید کردند : مبارزه با این رژیم سفاک مبارزه با ظلم و تروریسم است که این وظیفه همگانی است.

ایشان تصریح کردند: صهیونیست ها، فلسطین غصب شده را به پایگاه تروریستی تبدیل کرده اند.

ایشان همچنین فرمودند:امروز موازنه قوا به نفع جهان اسلام تغییر یافته است.

در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ هجری شمسی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.