اکنون ۳۷۸ داوطلب برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند وزیرکشورخبر داد:

اکنون ۳۷۸ داوطلب برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

وزیر کشور با اعلام نام‌نویسی ۳۷۸ داوطلب در روز اول ثبت‌نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده برای دوره بعد نمایندگانی پرتوان و در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

به گزارش صحرانیوز ؛ «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نخستین روز نام‌نویسی‌ نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با شورای نگهبان امروز -یکشنبه- ثبت نام شروع شد و با اقداماتی که انجام می‌شود امیدوارم بتوانیم انتخاباتی باشکوه، قانونی و سالم داشته باشیم.

وزیر کشور با گرامی‌داشت روز مجلس، اظهارداشت: امروز روز مجلس است و همزمان آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس آغاز شده است. از همه مسئولان اجرایی کشور می‌خواهم تا مرّ قانون را رعایت کنند و راهنمایی‌های لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله اعضای هیات های اجرایی را باید مشخص و به شورای نگهبان معرفی کنیم. وزارت کشور تلاش خواهد کرد به وظایف خود در این زمینه به خوبی انجام دهند.

رحمانی فضلی درباره جابجایی برخی مقام‌های سیاسی از جمله فرمانداران و بخشداران در برخی مناطق در ایام انتخابات، گفت: حکم،  اصل و عقل بر این است در فضای انتخابات در حوزه‌های مدیریتی باید ثبات وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: اظهاراتی در برخی رسانه ها مطرح شده بود که این جابجایی ها سیاسی له یا علیه کسی در حوزه انتخابی بوده است.  حضور فرمانداران فقط برای انتخابات نیست بلکه فرماندار متناسب با شرایطی فعالیت می کند. اگر اتفاقی افتاد که حس کنیم جابجایی نیاز است انجام می‌شود اما امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد.

وزیر کشور با بیان اینکه در برخی مناطق بخشداران و فرمانداران، سرپرست هستند، گفت: سرپرستی همه اینها امروز تصویب می شود.