اهدای رایگان اسناد ۲۳۹۸ میلیاردی به مردم محروم گلستان با سفر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام مي شود

اهدای رایگان اسناد ۲۳۹۸ میلیاردی به مردم محروم گلستان

مدیر کل اموال و املاک استان گلستان گفت: همزمان با ایام دهه فجر با حضور سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ اسناد زراعی و مسکونی به محرومان گلستان به صورت رایگان اهدا می‌شود.

اهدای رایگان اسناد 2398 میلیاردی به مردم محروم گلستان/ اهدای 4800سند زراعی و مسکونی به محرومان

به گزارش صحرانیوز ؛ حسن خسروی  اظهار کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهدای اسناد زراعی و مسکونی به محرومان و توجه به مناطق دورافتاده و محروم امروز سه‌شنبه با حضور سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۴ هزار و ۸۵۰ سند زراعی و مسکونی به مردم سراسر استان گلستان به صورت رایگان اهدا می‌شود.
وی تصریح کرد: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سفر امروز سه‌شنبه خود بیش از ۷ هزار فقره اسناد علوی را در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی به مردم محروم اهدا خواهد کرد.
مدیر کل اموال و املاک استان گلستان ادامه داد: از تعداد ۴ هزار و ۸۵۰ اسناد علوی یک‌هزار و ۵۰۰ سند مربوط به اراضی کشاورزی به مساحت ۲۱ میلیون مترمربع و ۳ هزار و ۳۵۰ سند مسکونی به مساحت یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۲۰ مترمربع است.

* اهدای رایگان اسناد ۲۳۹۸ میلیارد به محروم گلستان
وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این اسناد در مجموع ۲ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال است که به صورت رایگان به مردم اهدا می‌شود.
خسروی گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۹ نیز اراضی مسکونی و زراعی را به صورت رایگان به مردم محروم استان گلستان اهدا می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: مراسم متمرکز اهدای اسناد علوی امروز سه‌شنبه ۱۰ صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، نماینده ولی فقیه در گلستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.