آبشناس دبیر جبهه “همنا” استان گلستان شد

آبشناس دبیر جبهه “همنا” استان گلستان شد

“قدسیه آبشناس” از چهره های مشهور عرصه سیاست استان گلستان دبیر جبهه همنا استان گلستان شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ همنا , جبهه “همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی” که ذیل جریان “اصولگرایی” تعریف می شود به دبیرکلی سردار طلایی در کشور اعلام موجودیت نموده است. و اخیراً سرکار خانم دکتر قدسیه آبشناس بعنوان دبیر این جبهه در استان گلستان معرفی شده است.

پایگاه خبری فرهنگی صحرا نیوز ضمن تبریک به  بانوی فرهیخته و ولایی سرکار خانم دکتر آبشناس بابت این انتصاب نکاتی را به شرح ذبل یادآور می شود:

  • جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی و به ویژه دبیر استانی این جبهه در استان گلستان , سعی وافر در تبیین مکتب شهید سلیمانی  در دفاع از ولایت و ولایت پذیری به عنوان الگو برای خود و همه آحاد مردم بنمایند تا با تاسی از  رفتار و منش این شهید بزرگوار در برخورد با مردم از هر طیف و جناح و گروه با هر طرز تفکر موجبات جذب  دل‌های جوانان به سمت نظام و انقلاب را فراهم نمایند.

 

  • ضروریترین مسئله امروز جامعه رسیدگی و حل مشکلات مردم است  و اطاعت پذیری از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور   می باشد در صورتیکه عمل به فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب به خوبی انجام شود می‌توان امید به رفع این مشکلات داشت. لدا سعی و تلاش نمایید در انتخابات پیش رو اعم از انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شوراهای شهر و روستا افرادی را به مردم جهت انتخاب معرفی نمایید که شاخصه هایی را که مقام معظم رهبری فرمودند را دارا باشند و باید جهادی برای رفع مسائل مردم تلاش کنند و به همین دلیل به جای اینکه امید اصلی خود را به بهبود روابط در بیرون از مرزهای کشور قرار دهند، باید به توان جوانان در داخل کشور باور داشته باشند.