گرگانی ها این مطلب بخوانند ؛ بعد رای بدهند !

گرگانی ها این مطلب بخوانند ؛ بعد رای بدهند !

در این مطلب می خواهیم به ماهیت و کارکرد گزینه های اصلی رای آوری در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا بپردازیم.

۱ – قدسیه آبشناس : بانوی نام آشنای انتخابات در گرگان است ، از طایفه سیستانی است اما گرگانی ها به او ارادت دارند و در انتخاباتهای مختلف رای خوبی داشته ، او انگیزه زیادی دارد تا برای یک بار هم که شده نماینده گرگان و آق قلا شود تا از پتانسیل خود برای توسعه این شهر استفاده کند.
۲ – رمضانعلی سنگدوینی : نامزدی که در هفته اخیر موج زیادی ایجاد کرده است ، عدم احراز در مرحله بررسی صلاحیتها هم در ایجاد موج دوم بی تاثیر نبود ، او از مدیران مردمی و خدوم دولت مهرورز بود و حالا با همان سادگی و بی ریا به میدان آمده ، مردم شیفته همین حرف زدن ساده او هستند ، عملگرایی و دویدن و عرق ریختن پای پروژه های درشت و کوچک از خصوصیات بارز اوست .
۳ – نبی هزارجریبی : علیرغم تمام انتقاداتی که به مجلس دهم و لیست امید در مجلس وجود دارد و برخی از آنها از ترس این دوره از انتخابات را ترک کردند اما بر خلاف برخی نظرات که نبی هزارجریبی از چشم مردم افتاده در نظرسنجی ها هنوز نام او در بین بالانشینان دیده می شود . پاشنه آشیل رای هزارجریبی آق قلاست ، عملکرد او جز پست های اینستاگرامی و سلفی گرفتن و عکس گرفتن چیز دیگری نبود اما در هر حال او بدنه اجتماعی قوی دارد که از او حمایت می کنند .
۴ – غلامرضا منتظری : مرد اخلاق و تدبیر ، پاکدستی و صداقت و رعایت در امانت به دلیل اینکه هر کجا سمتی به او داده شد امانتداری کرد ، او حالا آمده تا نماینده مردم شهرش شود ، بی گمان خصوصیات اخلاقی ، سلامتی مالی و صداقت منتظری او را در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا پیشتاز نموده است ، خواص و نخبگان ، اساتید و دانشجویان ، بازاریان و کارگران همه پای کار او هستند اما باید کف جامعه منتظری را بشناسد و به او رای بدهد و این نیازمند کار بیشتر هواداران اوست که در این ساعتهای پایانی مانده تا رای گیری او را به جامعه معرفی کنند.
۵ – سید عباس حسینی : مدیر کل سابق شیلات استان و فرمانداری گرگان در دولت تدبیر و امید که به یکی از اصلاح طلبان معتدل معروف است ، تندروهای جریان اصلاح طلب نظیر مهیمنی ها از او خاطره خوشی ندارند اما اتحادیه انجمنهای اسلامی استان گلستان ، حزب پیشرو اصلاحات ، انجمن اسلامی معلمان و چند حزب اصلاح طلب از او حمایت کرده اند .
۶ – احمد مازنی : کاندیدایی که هفته پیش از تهران به گلستان آمد ، همه می دانند مازنی نماینده کدام طیف است ، پشت سر او هاشم مهیمنی ، علی اصغر احمدی ، مجمع فرهنگیان و افرادی هستند که غم نان ندارند ، آنها مازنی را به خاطر جسارت و شهامت در شکستن هنجارهای قانونی جامعه انتخاب کردند که می تواند در طراز ملی قد علم کند ، اما آیا گرگان نماینده طراز ملی می خواهد یا نماینده ای که برود در محله الغدیر دست کارگر را ببوسد و در خانه نمور و بوی نم گرفته اش بنشیند و جلوی دماغش را نگیرد !
نماینده ای که زن و بچه اش در تهران باشند و خودش بعد از نمایندگی هر سه ماه یک باربریا سخنرانی به گرگان بیاید و دیگر هیچ ! آیا بدرد شهر گرگان می خورد ، گرگان نماینده ای می خواهد که از نوچمن و شموشک گرفته تا اصفهانکلاته و قرن آباد و سلطان و آباد و محمد آباد و تا زیارت را بدود و برود ، آیا مازنی اهل این دویدن و میدانی بودن هست ، مسلما نه ! خود اصلاح طلبان هم او را بخاطر شجاعت در سخن گفتن و ایستادکی اش مقابل برخی نهادهای وابسته نظام به گرگان آورده اند و ثمره انتخاب چنین نماینده ای در استان محرومی مثل گلستان و گرگان فقط وقت تلف کردن است .
۷ – منصور خمری : دیگر کاندیدای مطرح سیستانی ، امیر ارتش است ، او سابقه فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان را دارد ، باور دارد که می تواند بعد از بازنشستگی ارتش می تواند در عرصه سیاست هم به مردم خدمت کند ، خود را فراقومی و فراجناحی معرفی کرده ، اما پایگاه رای او طایفه ایست ، باید دید که می تواند اعتماد مردم شهرش را بگیرد ؟
۸ – صاحب حجتی : جوان گرگانی که به دلیل همراهی با دکتر عباسی در وزارت تعاون و ورزش جوانان چهره شد و حالا یکی از آیندگان این شهر به شمار می رود البته اگر هوادارانش بتوانند یک مقداری با ظرافت حفظش کنند ، او در این دوره از انتخابات آمده که بماند و خود را محک جدی بزند ، باید دید می تواند خود را به عنوان یک گزینه جدی برای این دوره یا ادوار بعدی نشان دهد ؟

گلستان فردا, [۲۰.۰۲.۲۰ ۱۶:۱۱] ۹ – سعید بیرقدار : معروف به شیخ سعید که خروجی اول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط صدا و سیما بود ، او هم از کاندیداهای پرانگیزه بود اما هزینه های سنگین تبلیغات باعث شد تا برخی ستادها پر زرق و برق باشد و ستادهای او کمرنگ تر اما باید دید که نتیجه نظرسنجی صدا و سیما با نتیجه آرای صندوق برابری می کند و او می تواند نفر اول گرگان شود ؟