پیروزی هریک از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا تاثیری در سیاست جمهوری اسلامی ایران ندارد

پیروزی هریک از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا تاثیری در سیاست جمهوری اسلامی ایران ندارد

امام جمعه شهر انبارالوم و بخش وشمگیر: مقام معظم رهبری در مورد اهانت اخیر رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) فرمودند:چهره نورانی پیامبر رحمت با این کارها و امثال این کارها خدشه دار نمی شود.

به گزارش صحرانیوز ؛ خطیب جمعه انبارالوم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود:بعضی ها اینطور می گویند که اگر در انتخابات امریکا فلانی رای بیاورد این اتفاق می افتد و اگر فلانی رای بیاورد اتفاق بهتری خواهد افتاد. این اشتباه است سیاست ما در برابر امریکا همان است که عرض کردیم و کنار نخواهیم آمد و این را هم عرض کنم که هم امریکا و هم اسراییل در حال افول هستند. فرعون فقط در مصر مردم را بد بخت کرد. اما آمریکا و اسراییل با استفاده از علم نوین تمام جهان را بدبخت کردند.

حجت الاسلام دماوندی اذعان داشت :مادامی که ما مسلمانان دستورات و سیره معصومین علیهم السلام را سرلوحه اعمال فردی و اجتماعی خود قرار دهیم , هیچ دولتی نمیتواند نگاه چپ به ما بکند.

ایشان تصریح کرد : نظام جمهوری اسلامی با توجه به سیاست اخیر کفار و منافقین هیج گونه مذاکره و سازشی  به عمل نخواهد آورد.

وی با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در مورد مناقشه قره باغ , افزود؛ اولاً جنگ میان همسایگان ما باید خاتمه یابد, دوماً سرزمینهای اشغال شده آذر بایجان باید برگردانده شود . سوماً امنیت ارمنی ها باید حفظ شود و چهارم اینکه تروریست ها هم باید از مرزهای کشور ما دور بشوند.

امام جمعه انبارالوم و بخش وشمگیر با اشاره به دلایل صلح امام حسن مجتبی(ع) در سال ۴۱ هجری با معاویه لعنت الله علیه گفت:اولین علت عدم حمایت مردم است که حضرت فرمودند که اگر یاورانی میداشتم با معاویه میجنگیدم تا به حق برسم‌. دومین دلیل هم حفظ جان شیعیان که عده‌ی کمی مانده بودند.

وی در ادامه به بیان دست آورد جدید نیروی هوافضای سپاه در بکارگیری سامانه پرتابگر رگباری موشکهای بالستیک پرداخت و افزود: سامانه خودکار و هوشمند پرتاب‌های متوالی موشک‌های بالستیک دوربرد نیروی هوافضای سپاه (تیربار موشکی) که ۱۷۰۰ کیلومتر برد دارد روز چهارشنبه گذشته  رونمایی شد.

حاج آقای دماوندی گفت : امریکا باید بداند که مبارزه با مردم ایران کار آسانی نیست. مردم صبور و نجیب ایران بدانند که سربازان سپاه شبانه روز به فکر امنیت انها هستند. در شرایطی که در داخل منافقین دنبال انتخابات امریکا هستند سپاه بیدار هست. رهبر معظم انقلاب فرمودند: دوران بزن درو تمام شده است اگر یکی بزنید ده تا میخورید و ساخت این موشک به این کلام فرمانده کل قوا عینیت بخشید.

خطیب جمعه انبارالوم با بیان اینکه متاسفانه در کشور عزیز ما آمار طلاق بالاست, اعتیاد , رواج سبک زندگی غربی , اختلاف سن نامناسب , مشکلات اقتصادی , دخالت خانواده ها , ازدواج اجباری و ضعیف شدن ایمان را از دلایل افزایش طلاق دانست و گفت: یکی از راه های پیشگیری طلاق قناعت و احترام و ابراز علاقه است.

وی در پایان با ذکر اینکه کرونا را جدی بگیریم بیان داشت : این بار کرونا با تمام قوا امده از حضور در عروسی ها بپرهیزیم از دست دادن , روبوسی کردن و بغل گرفتن پرهیز کنیم. طبق دستور رهبری دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت کنیم تا ان شاءالله خداوند متعال ما را مورد رحمت خود قرار دهد‌.