پیام مقام معظّم رهبری به خانواده شهید فهمیده

پیام مقام معظّم رهبری به خانواده شهید فهمیده

به‌مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین فهمیده، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به خانواده این شهید، یاد او را گرامی داشتند.

به گزارش صحرانیوز ، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین فهمیده، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به خانواده این شهید، یاد او را گرامی داشتند.

در این پیام که نماینده ولی فقیه در استان البرز آن را به خانواده شهید ابلاغ کرد آمده است: «به مناسبت چهلمین سال شهادت حماسه‌ساز شهید فهمیده و برادرش شهیدش یاد آن شهیدان و پدر گرامی و مادر صبور آنان را که در چند ماه اخیر به عزیزان والامقام خود پیوستند گرامی می‌داریم و غفران الهی و حشر با اولیاء الله را برای آنان مسالت میکنم و سعادت و موفقیت برای بازمادگان آنان از خداوند می‌طلبم».

در این دیدار، همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تجلیل از بصیرت، شجاعت و اقدام بهنگامِ شهید نوجوان محمدحسین فهمیده گفت: نیاز امروز کشور پرروش جوانانی با این خصوصیات است.

برادر شهید فهمیده نیز در این دیدار گفت: بهترین اتفاق زندگی خانواده ما دریافت پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب است و خانواده فهمیده با جان خود پای ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده است.