همه توانمان را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیریم / لزوم تشکیل جبهه سازندگی و رفع محرومیت و فقر فرمانده کل سپاه :

همه توانمان را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیریم / لزوم تشکیل جبهه سازندگی و رفع محرومیت و فقر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تحریم و محاصره هستیم اما هر روز از دستاوردی رونمایی می‌کنیم، ما باید جبهه سازندگی و رفع محرومیت و فقر را تشکیل داده و به جنگ محرومیت برویم و این معضل را از بین ببریم.

به گزارش صحرانیوز ، سردار سرلشکر حسین سلامی در حاشیه آیین آغاز احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز اظهار داشت: هنوز بسیاری از استخوان‌های شهدای این مرز بوم زیر خاک، گمنام است. سپاه یک بار به طور کامل در این استان شهید شده است، تا مردم استان با همان عزت و شرافتی که شایسته آن هستند سربلند بمانند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تصویر ما از خوزستان یک نگین زیبا و سرسبز از حلقه ایران است. اینجا سند زندهِ غیرت ملت ایران است، نقطه تلاقی همه کینه و آرزوهای دشمنان و این خوزستان را دروازه مخاطرات کرده است و به همین دلیل دشمن دائما برای آن خواب آشفته می‌بیند.

سلامی تصریح کرد: من دغدغه‌های رهبر انقلاب نسبت به اهواز و کوت‌عبدالله را بی‌واسطه از ایشان شنیده‌ام و به اذن معظم له اینجا هستم چرا که دغدغه مقام معظم رهبری آسایش ملت است.

سردار سرلشگر حسین سلامی گفت: بنابراین ما همه بضاعت ممکن را به کار می‌گیریم برای اینکه این سرزمین که آن جنگ بزرگ را تجربه کرد و زیر آتش‌های سنگین ،خود را حفظ کرد، آباد شود و این مسئله آرمان ما و در عمل، هدف ما است و این کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: جنگ امروز اقتصادی است، ارمغان دشمن در عراق، سوریه، افغانستان را دیدیم و دیدیم ارمغان دشمن جز آتش، آوارگی و فقر نیست و دشمن هرگز نسخه سعادت ما را نمی‌پیچد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز برای مناطق حاشیه شهر اهواز برنامه‌های متعددی داریم گفت: با اینکه در تحریم و محاصره هستیم اما هر روز از پروژه‌های جدید در کشور رونمایی می‌کنیم ولی لازم است همه دست به دست هم دهیم تا همه مشکلات برطرف شوند.