مظلومیت اداره‌کل ورزش در جشنواره ازدواج اقوام

مظلومیت اداره‌کل ورزش در جشنواره ازدواج اقوام

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: به زودی تغییراتی را در دو معاونت بانوان و جوانان خواهیم داشت و تمام تغییرات معاونت‌ها با نظر وزارت ورزش خواهد بود.

به گزارش صحرانیوز ؛ قاسمعلی برزمینی عصر امروز  در خصوص حواشی پیش آمده درباره دومین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در ستاد استانی مقابله با کرونا مجوز دریافت کرد و برگزاری آن جزء یکی از برنامه‌های هفته ازدواج بوده است.

وی ادامه داد: در هفته ازدواج ما سند ازدواج استان و تشکیل مجمع خیران ازدواج استان گلستان را داشتیم و جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین نیز در راستای توسعه فرهنگ ازدواج ساده برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: این جشنواره به صورت مجازی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بود و نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در سالن حضور داشته و نظارت کامل را بر رعایت نکات بهداشتی را داشته است.

برزمینی با تقدیر از رئیس و جانشین دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تاکید کرد: حتی در روز دوم دکتر جعفری معاون بهداشتی دانشگاه در محل برگزاری جشنواره حاضر شده و از تمام اقدامات بهداشتی رضایت لازم را داشتند.

وی گفت: حضور گروه‌های اقوام برای برگزاری برنامه نیز به صورت مجزا، با کمتر از ۱۰ نفر عضو و با تمامی نکات بهداشتی، ماسک و انجام تب سنجی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در سالن عده محدودی از عوامل اجرایی حاضر بودند و به نظرم اداره‌کل ورزش و جوانان در این موضوع مظلوم واقع شد.

برزمینی در خصوص انتقادها به جابجایی و تغییر برخی از مدیران ورزش استان، خاطرنشان کرد: تمامی جابجایی‌ها با نظر فرمانداران و بر اساس شایستگی‌ها و نظرات کارشناسی بوده است.

وی درباره شنیده‌ها در خصوص جابجایی دو معاون بانوان و جوانان اداره‌کل متذکر شد: جایجایی در معاونان ستادی خواهیم داشت اما این را بدانید که تمامی جابجایی معاونان اداره‌کل باید با نظر وزارت ورزش باشد.