مردم در ساخت و کمک به مساجد همت کنند امام جمعه انبارالوم:

مردم در ساخت و کمک به مساجد همت کنند

حجت الاسلام دماوندی با بیان اینکه رسیدگی به مساجد اجر و پاداش زیادی دارد، گفت: مردم در ساخت و کمک به مساجد همت کنند.

به گزارش صحرانیوز ؛ حجت الاسلام «جلیل دماوندی» گفت: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند هر کسی که می خواهد جایگاهش در قبر وسیع و راحت باشد به مساجد برود.

 

امام جمعه انبارالوم به مردم توصیه کرد در ساخت و کمک به مساجد همت کنند و افزود: مسجد شهرک نیایش شهر انبارالوم نیمه کاره مانده است و مردم می توانند به قدر وسع و توان خود کمک کنند تا در قبر راحت تر باشند.

 

وی گفت: ثروت و دارایی پایدار نیست، روزی از این دنیا می رویم اما آن چیزی که باقی می ماند اعمال نیکو است.

 

حجت الاسلام دماوندی با بیان اینکه رسیدگی به مساجد اجر و پاداش زیادی دارد، تصریح کرد: در روایت دیگری آمده است کسی که می خواهد حیوانات موذی در قبر بدن او را نخورند مساجد را رسیدگی و نظافت کند، رسیدگی به مساجد تنها وظیفه خادمان مسجد نیست و خوب است مردم نیز در این امر مشارکت کنند.

 

امام جمعه انبارالوم در ادامه به اتفاقات اخیر افغانستان اشاره کرد و گفت: امروز طالبان حکومت افغانستان را به دست گرفت و در ایام عزاداری امام حسین(علیه السلام) خوش رفتاری کرده و حتی برخی از آنها در مراسم سوگواری شرکت کردند.

 

وی افزود: باید ببینیم نیت واقعی طالبان چیست که این مسئله مدتی بعد مشخص خواهد شد، اگر نگاه طالبان به آمریکا باشد شکست خواهد خورد، بسیاری از حکومت هایی که نگاه آنها به آمریکا بود دچار شکست شدند.

 

حجت الاسلام دماوندی تاکید کرد: قزافی، صدام حسین، حسنی مبارک، محمد مرسی، اشرف غنی مصداقی از اعتماد به آمریکا هستند که شکست خوردند، کسی که به آمریکا اعتماد کند کشورش را فلج و نابود می کند.

 

امام جمعه انبارالوم خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، عزت و احترام دارد چراکه گوش به فرمان ولی فقیه است و روی پای خود ایستاده است.