محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشورمان به شهادت رسید بیانیه وزارت دفاع:

محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشورمان به شهادت رسید

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای درباره ترور محسن فخری زاده اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش صحرانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

  • بنا بر اطلاعات کسب شده، این ترور در شهر آبسرد  رخ داده و تروریستها پیش از تیراندازی به سمت خودروی آقای فخری زاده، اقدام به انفجار یک خودروی دیگر کرده اند.
  • در این  اقدام تروریستی، ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده که در پی آن یکی از محافظان شهید فخری‌زاده ۴ تیر خورده و آقای محسن فخری‌زاده نیز در پی انفجار و اصابت تیر، پس از انتقال با بالگرد به بیمارستان شهید شده است.
  • بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این طی سخنانی از آقای فخری زاده نام برده و رسانه های صهیونیستی نیز گفته بودند که او یکی از اهداف ترور این رژیم بوده است.