شاخص بستری در گلستان ۱.۵۱ بیمار کرونایی است/گلستان در وضعیت زرد قرار دارد دکتر فاضل

شاخص بستری در گلستان ۱.۵۱ بیمار کرونایی است/گلستان در وضعیت زرد قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، در کشور شاخص بستری بیماری کرونا ۱۱.۵ است در حالی که این عدد در استان گلستان، ۱.۵۱ بیمار به ازای ۱۰۰ هزار نفر است.

به گزارش صحرانیوز ؛ عبدالرضا فاضل ظهر امروزدرستاد کرونای استان گلستان اظهار کرد:طبق اعلام ستاد ملی کرونا پیک سوم بیماری کوید ۱۹ در تعدادی از استان های کشور شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ان شالله در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم و این مستلزم رعایت قوانین و شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا است.

فاضل یادآور شد: شهرستان های گمیشان و مراوه تپه در وضعیت سفید، و شهرستان بندرگز در وضعیت قرمز است و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان گلستان زرد است، در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی ستاد کرونا، وضعیت آرامش استان از بین خواهد رفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان های استان در زمینه کرونا، خاطرنشان کرد: با توجه به درپیش بودن فصل سرما و پیش بینی شیوع آنفولانزا N1H1در آبان ماه، انتطار داریم موارد بهداشتی از سوی همه مردم رعایت شود تا شاهد بحران بیماری های کرونا و آنفولانزا در استان گلستان نباشیم.