دستگیری “صدام “قاچاقچی بین المللی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

دستگیری “صدام “قاچاقچی بین المللی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:قاچاقچی بین المللی مواد مخدر معروف به “صدام ” امروز در سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ سردار طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، صبح امروز در یک عملیات ضربتی، یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر کشور معروف به “صدام” را دستگیر کردند.

این قاچاقچی بزرگ طی ۱۰ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در امر ترانزیت و قاچاق مواد افیونی در سطح کشور، با هدایت و رهبری چندین باند مسلح قاچاق مواد مخدر، درگیری‌های متعددی با مأموران نیروی انتظامی داشته که بعضاً به مجروحیت و شهادت تعدادی از جان برکفان این نیرو منجر شده است

پلیس طی چند سال اخیر، در درگیر‌های متعدد با باند‌های مختلف قاچاق تحت هدایت این قاچاقچی در نقاط مختلف استان، بیش از ۵۰ قبضه سلاح سبک و سنگین کشف و چندین خودرو حامل مواد افیونی را توقیف کرده است.

با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این قاچاقچی که تحت تعقیب پلیس بود به کشور‌های افغانستان و پاکستان متواری شده است.

تلاش مأموران برای دستگیری این فرد ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد او درسطح استان سیستان و بلوچستان و اختفاء او در شهرستان چابهار به دست آمد.

پس از وصول این خبر، بلافاصله تیمی از مأموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق شدند مخفیگاه این سوداگر مرگ را در شهرستان چابهار شناسایی کنند.

سرانجام صبح امروز مأموران طی یک عملیات ضربتی با ورود به مخفیگاه این قاچاقچی موفق شدند او را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کنند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک دستگاه خودروی تویوتا توقیف و تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.