خطبه‌ مکتوب امام جمعه شهر انبارالوم و چند خبر کوتاه از گلستان

خطبه‌ مکتوب امام جمعه شهر انبارالوم و چند خبر کوتاه از گلستان

خطبه‌ مکتوب امام جمعه انبارالوم آق‌قلا، کاهش تعداد بیماران کرونایی و بهره‌برداری از ۲۳ پروژه بخش فندرسک رامیان از جمله اخبار کوتاه روز جمعه گلستان است.

به گزارش صحرانیوز ؛ امام جمعه شهر انبارالوم بخش وشمگیر شهرستان آق قلا گفت که حماسه ۹ دی با حضور گسترده و میلیونی مردم در سراسر کشور در راستای دفاع از انقلاب خلق شد.

حجت الاسلام جلیل دماوندی در خطبه های مکتوب نمازجمعه این هفته شهر انبارالوم همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: این بانوی عالم اسلام، الگویی تمام عیار بشریت بوده و بانوان ایران اسلامی برای آنکه بتوانند راه سعادت را طی کنند باید از سبک زندگی ایشان پیروی نمایند.

با توجه به کاهش روند ابتلا و شیوع کرونا، نماز جمعه امروز فقط در آزادشهر، نگین‌شهر، رامیان، دلند، خان‌ببین، تاتار، کلاله و مراوه‌تپه برگزار شد.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به رعایت و انجام شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم استان گفت که روند ابتلا و بستری و فوت بیماران مبتلا به ویروس کرونا در گلستان در روزهای اخیر کاهش محسوس یافت.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: گرگان، کردکوی، بندرترکمن. بندرگز و آق قلا در وضعیت هشدار (نارنجی) و گنبدکاووس، مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، آزادشهر، رامیان، علی آباد کتول، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد شیوع کرونا هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

**

طالبی سرپرست شرکت گاز گلستان از مردم استان خواست با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود جبهه هوای سرد به استان و با هدف پایداری جریان گاز در مصرف این سوخت صرفه‌جویی کنند.

**

عملیات اجرایی ۲۳ پروژه و نیز بهره‌برداری از ۲ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش فندرسک رامیان به صورت متمرکز در روستای بلوچ آباد گردایش فندرسک آغاز شد.

بهره برداری از پروژه بهسازی معابر روستای بلوچ آباد گردایش و آغاز عملیات اجرایی احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در روستاهای محمدآباد و نی تپه از جمله طرح های بهره برداری شده بود.