با سخنرانی رئبس مجلس شورای اسلامی , یادواره ۱۰۰۰ شهید سیستانی استان گلستان برگزار  می‌شود موسس و مدیر بنیاد نیمروز سیستانیها:

با سخنرانی رئبس مجلس شورای اسلامی , یادواره ۱۰۰۰ شهید سیستانی استان گلستان برگزار می‌شود

محمد آذری از برگزاری یادواره شهدای گلستان و یک‌هزار شهید سیستانی استان خبر داد.

به گزارش صحرانیوز ؛ محمد آذری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان از برگزاری یادواره ۴۰۰۰ شهید استان گلستان و ۱۰۰۰ شهید سیستانی این استان خبر داد و افزود : بر اساس ارزیابی انجام شده بیش از یک‌هزار شهید از ۴ هزار شهید گلستان از اقوام سیستانی هستند.

موسس و مدیر بنیاد نیمروز سیستانی‌ها ادامه داد: تلاش ما این است که با این یادواره بتوانیم شهدای اقوام سیستانی را بیش از گذشته به جامعه به ویژه اقوام سیستانی معرفی کنیم.

آذری بیان کرد: سخنران ویژه  مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است و این مراسم قرار است در مرکز استان گلستان برگزار گردد.

وی گفت:  در بین شهدای سیستانی استان سرداران شهید، شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس دیده می‌شود و باید نظام شایسته سالاری نیز در دستگاه‌های اجرایی به چنین پشتیبانی به اقوام توجه شود.

این مقام مسئول به برگزاری فراخوان سوگواره نیمروز عاشورا اشاره کرد و گفت: این سوگواره در قالب مستند، فیلم کوتاه، پوستر، عکس، اینفوگرافی، پادکست، داستان کوتاه،، شعر و عکس نوشت در نظر گرفته شده است.

آذری تاکید کرد: علاقمندان تا پنج مهر برای ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره فرصت دارند و می‌توانند برای ارسال آثار به شماره واتساپ ۰۹۳۶۰۸۷۶۲۲۲ اقدام کنند.