بازی سپاهان و استقلال در جام حذفی به تعویق افتاد! استیلی خبر داد:

بازی سپاهان و استقلال در جام حذفی به تعویق افتاد!

سرمربی تیم فوتبال امید مدعی شد بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی به تعویق افتاده است.

به گزارش صحرانیوز ؛ حمید استیلی که برای تماشای بازی سایپا و ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی اکباتان حضور داشت، در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط تیم امید که عازم قطر است، توضیحاتی داد.

استیلی گفت: یکی، دو ساعت پیش (بعدازظهر روز جمعه) به من خبر دادند به علت آلودگی هوا، بازی‌های تهران لغو شده و تمام بازیکنان در اختیار ما هستند. آنقدر گفتیم بازی – استقلال و سپاهان در جام حذفی- را عقب بیاندازید که آخر سر آلودگی هوا باعث شد این بازیکنان را به ما بدهند.

وی درباره اینکه سازمان لیگ هنوز تعویق بازی سپاهان و استقلال را رسماً اعلام نکرده است، یادآور شد: به ما گفتند احتمال زیاد لغو شده است. با بازیکنان تماس گرفتیم زودتر به اردوی تیم امید بیایند. محبی و نورافکن (بازیکنان تیم سپاهان) در اصفهان هستند و خواستیم امشب به تهران بیایند. اگر نرسند با پرواز ۴ صبح فردا به تهران می آیند.

سرمربی تیم امید درباره شرایط لژیونرهای این تیم هم گفت: مهدی خانی دو سه روز است به ما اضافه شده. یونس دلفی کمی آسیب دیده است و با پزشک تیم در ارتباط است. آقای تاج پیگیر وضعیت اللهیار صیادمنش است و نامه‌ای به فدراسیون ترکیه فرستاده‌اند.

گفتنی ایت  تیم‌های استقلال و سپاهان باید طبق برنامه روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.