اوباش تبر به دست گرگان در شروع خودنمایی متوقف شدند فرمانده انتظامی گلستان:

اوباش تبر به دست گرگان در شروع خودنمایی متوقف شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در شروع اغتشاشات، سه نفر از اراذل و اوباش با در دست داشتن تبر و میله آهنی به میدان ولیعصر (عج) گرگان آمده بودند که با اقتدار پلیس دستگیر شدند.

به گزارش صحرانیوز به نقل از مهر، در پی اصلاح قیمت بنزین برخی ناآرامی ها و اغتشاشات در کشور اتفاق افتاد که البته در همان اوان کار، مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

در گلستان هم مشکل خاصی ایجاد نشد و با هوشیاری مردم و مسئولان، این استان آسیبی ندید.

اما خیراً فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در میدان ولیعصر (عج) گرگان دست به دست می شود که مربوط به برخورد با برخی از اراذل و اوباش در تاریخ ۲۵ آبان است.

فرمانده انتظامی گلستان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: مردم در کمال آرامش، مطالبات به حق خود را مطرح کردند و خوشبختانه مشکل امنیتی خاصی در استان نداشتیم.

سردار روح الامین قاسمی افزود: بعدازظهر شنبه (۲۵ آبان) سه نفر از اراذل و اوباش با در دست داشتن تبر و میله آهنی به میدان ولیعصر (عج) گرگان آمده بودند و به سمت مردم حمله ور شدند.

وی با بیان اینکه این افراد دنبال خرابکاری و برهم زدن امنیت بودند، گفت که با اقتدار مأموران نیروی انتظامی این افراد دستگیر شدند.

قاسمی  افزود ؛ در این تیراندازی فقط به افراد خرابکار شلیک شد و به کسی آسیب نرسید.

وی تأکید کرد: اجازه نمی دهیم  دستی که بر روی مردم بلند می شود و چاقو، تبر و شمشیر می کشد، پایین بیاید.

قاسمی با بیان این که امنیت مردم خط قرمز ما است، گفت:  اجازه نمی دهیم که کسی آرامش و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد و با وی حتما برخورد خواهیم کرد.