انصراف و اعلام حمایت ۱۲ کاندیدا انقلابی به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گلستان آخرین تحولات انتخاباتی گرگان و آق قلا :

انصراف و اعلام حمایت ۱۲ کاندیدا انقلابی به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گلستان

تا بحال ۱۲ کاندیدا گرگان و آق قلا انصراف انقلابی خود را اعلام کردند و اکثرا از دو گزینه منتخب حمایت رسمی کردند و گفته اند در هنگام انتخابات نیز پای کار می می مانند.

به گزارش صحرانیوز ؛ در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا نزدیک به ۱۳۰ نفر ثبت نام کردند که در برآورد اولیه نزدیک به ۳۰ کاندیدا منتسب به جریان اصولگرا و انقلابی بوده ند.

از این تعداد ۱۷ نفر در ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان شرکت کردند و شرایط مندرج در میثاق نامه را پذیرفتند و در مجامع شهرستان سخنرانی ، اعلام برنامه و نهایتا شرکت کردند .

صاحب حجتی ، مجید صفوی ، مصیب عباسی ، سیدقربان سیاه بالایی ، محبوبه فدایی ، سید محمد قدس مفیدی ، عباس علیخانی  ، علیرضا علم الهدی ، علی دنکوب  ، موسی الرضا برزعلی  ، عبدالمجید زرگرانی، احسان اخوان راد، ایوب احمدی ، محمدتقی قلی نژاد ، علیرضا غفران مسجود نامزدهایی بودند که میثاق نامه را امضا کردند .

بعد از اعلام نظرسنجی که توسط صدا و سیما انجام شد شیخ سعید بیرقدار و دکتر غلامرضا منتظری به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند و قرار شد سایر کاندیداها به نفع این دو گزینه و یا نهایتا جریان انقلابی کنار بکشند .

تا این لحظه( صبح یکشنبه ۲۷ بهمن) فقظ صاحب حجتی ، علیخانی و برزعلی اعلام انصراف نکرده اند و در این بین احتمال می رود فقط صاحب حجتی تا آخر بماند و دو گزینه دیگر نیز به حامیان شورای ائتلاف بپیوندند .

اقدام ارزشمند این کاندیداها در حالیکه هر کدام وزن علمی و اعتبار اجتماعی داشتند در جهت وحدت نیروهای انقلابی ارزشمند است و امید که الگویی برای سایر حوزه ها و نتیجه بخش برای جریان انقلاب باشد .